DSpace talpykla

Krizių komunikacijos valdymo modelio kūrimas ir taikymas „Maxima“ ir „Citybee“ atvejams

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Morkūnaitė, Emilija
dc.date.accessioned 2021-08-23T06:10:19Z
dc.date.available 2021-08-23T06:10:19Z
dc.date.issued 2021-06-18
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5331
dc.description Work is about the concept of crises, their types, stages, management, and communication during the crisis. Because proper and fast communication is the most important aspect of effective crisis management. However, it can be seen from the emerging situations in companies that fast, correct and planned communication still does not take place in companies during the crisis period. en_US
dc.description.abstract Darbe analizuojama literatūra susijusi su krizių samprata, jos rūšimis, stadijomis, valdymų bei pačia komunikacija per krizę. Kadangi taisyklinga ir greita komunikaciją yra svarbiausias aspektas efektyviai suvaldant krizę. Tačiau iš susidarančių situacijų įmonėse galima pamatyti, jog greita, taisyklinga ir pagal planą vykstanti komunikacija kriziniu laikotarpiu įmonėse vis dar nevyksta. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Krizių komunikacija, valdymo modelis, valdymo modelio taikymas. en_US
dc.title Krizių komunikacijos valdymo modelio kūrimas ir taikymas „Maxima“ ir „Citybee“ atvejams en_US
dc.title.alternative Crisis Communication Management Model Development and Application for Maxima and Citybee Cases en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra