Santrauka:
Krizių komunikacija tai pakankamai nauja komunikacijos niša, kuri ypatingai gerai atsispindi
šiandienos aktualijose. Efektyvus krizių komunikacijos procesas gydymo įstaigose yra itin svarbus
elementas, kuriantis ir palaikantis gerovę visuomenėje.
Daugiau nei metus laiko trunkanti pasaulinė koronaviruso (COVID-19)
pandemija parodė trūkumus krizių komunikacijos srityje. Įvykus krizinei situacijai sveikatos sistemoje,
atsakingoms institucijoms būtina mokėti šviesti visuomenę, pasitelkiant šių dienų efektyviausius
informacijos sklaidos įrankius. Sistemingas komunikacijos mechanizmas krizės metu tarp atsakingų
institucijų, visuomenės informavimo priemonių ir gyventojų padeda lengviau įveikti krizės padarinius,
išvengti dezinformacijos ar melagienų plitimo.
Description:
Crisis communication is a fairly new area of communication that is particularly well reflected
in today’s issues. An effective crisis communication process in a healthcare facility is a critical element
in creating and sustaining well-being in society.
The global coronavirus (COVID-19) pandemic, which has lasted for
more than a year now, has highlighted deficiencies in crisis communication. In a healthcare crisis
situation, the responsible authorities must be able to educate the society using today's most effective
information dissemination tools. A systematic communication mechanism during the crisis between the
responsible authorities, the media and the population helps to overcome the effects of the crisis and to
prevent the spread of misinformation or propaganda.