Santrauka:
Eurovaistinė, tai viena didžiausių ir pirmųjų vaistinių tinklų Lietuvoje,
kuri pradėjo savo darbą 1998 metais. Ši įmonė užsiima mažmeninę prekybą ir pardavimais,
orientuojasi į praktišką pirkėją ir suteikia jam galimybę sutaupyti. Eurovaistinė yra tarptautinės
įmonių grupės Euroapotheca dalis. Remiantis Lietuvos statistikos departamento teikiamais
duomenimis Eurovaistinė.lt užima 9 vietą pagal populiariausias elektronines parduotuves Lietuvoje.
Todėl užimant didelį dalį prekybos šalyje, įmonėje turi atsispindėti puiki komunikacija su klientu, bei
pateikti puikų el. parduotuvės reprezentavimą socialiniuose tinkluose.
Description:
Description of the Eurovaistinė Website Evaluation and Communication Improvement:
Eurovaistinė is one of the largest and first pharmacy chains in Lithuania, which started its work in
1998. This company is engaged in retail and sales, focuses on the practical buyer and gives him the
opportunity to save. Eurovaistinė is part of the international company group Euroapotheca. According
to the data provided by the Lithuanian Department of Statistics, Eurovaistinė.lt ranks 9th in terms of
the most popular electronic stores in Lithuania. Therefore, occupying a large share of trade in the
country, the company must reflect excellent communication with the customer, and provide excellent
e-mail. store representation on social networks.