dc.contributor.author |
Vilniūtė, Remigija |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-23T05:46:40Z |
|
dc.date.available |
2021-08-23T05:46:40Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5324 |
|
dc.description |
Kaunas National Drama Theater uses two of the most popular social networks in
Lithuania. By using the functions they provide, the Theater can reach many people interested in
culture, thus attracting them to organized educational activities. Social networks are a tool through
which cultural organizations can achieve their goals. |
en_US |
dc.description.abstract |
Nacionalinis Kauno dramos teatras naudoja du Lietuvoje
populiariausius socialinius tinklus. Naudodamas jų suteikiamas funkcijas, Teatras gali pasiekti daug
kultūrinėmis veiklomis besidominčių žmonių, taip pritraukiant juos į organizuojamas edukacines ir
švietėjiškas veiklas. Socialiniai tinklai yra įrankis, kurio pagalba kultūrinės organizacijos gali pasiekti
savo išsikeltus tikslus. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Socialinės medjos, komunikacija, kultūronės organizaijos, komunikacijos tobulinimas. |
en_US |
dc.title |
Kultūrinių organizacijų komunikacijos socialinėse medijose tobulinimas: Nacionalinio Kauno dramos teatro atvejis |
en_US |
dc.title.alternative |
Improving the Communication of Cultural Organizations in Social Media: the Case of Kaunas National Drama Theater |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |