DSpace talpykla

Kultūrinių organizacijų komunikacijos socialinėse medijose tobulinimas: Nacionalinio Kauno dramos teatro atvejis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vilniūtė, Remigija
dc.date.accessioned 2021-08-23T05:46:40Z
dc.date.available 2021-08-23T05:46:40Z
dc.date.issued 2021-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5324
dc.description Kaunas National Drama Theater uses two of the most popular social networks in Lithuania. By using the functions they provide, the Theater can reach many people interested in culture, thus attracting them to organized educational activities. Social networks are a tool through which cultural organizations can achieve their goals. en_US
dc.description.abstract Nacionalinis Kauno dramos teatras naudoja du Lietuvoje populiariausius socialinius tinklus. Naudodamas jų suteikiamas funkcijas, Teatras gali pasiekti daug kultūrinėmis veiklomis besidominčių žmonių, taip pritraukiant juos į organizuojamas edukacines ir švietėjiškas veiklas. Socialiniai tinklai yra įrankis, kurio pagalba kultūrinės organizacijos gali pasiekti savo išsikeltus tikslus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Socialinės medjos, komunikacija, kultūronės organizaijos, komunikacijos tobulinimas. en_US
dc.title Kultūrinių organizacijų komunikacijos socialinėse medijose tobulinimas: Nacionalinio Kauno dramos teatro atvejis en_US
dc.title.alternative Improving the Communication of Cultural Organizations in Social Media: the Case of Kaunas National Drama Theater en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra