DSpace talpykla

Krepšinio klubo „Žalgiris“ komunikacijos sprendimai pandemijos laikotarpiu

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Budėnaitė, Evelina
dc.date.accessioned 2021-08-23T05:42:23Z
dc.date.available 2021-08-23T05:42:23Z
dc.date.issued 2021-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5323
dc.description Basketball in Lithuania is like a second religion. Kaunas Žalgiris is the most popular team in Lithuania, which faces a weakening connection with its fans during the COVID-19 pandemic and also faces financial problems due to quarantine restrictions. In order to find ways to solve the problems, it was decided to research the fans according to the target groups and to generate educational content platforms for them. en_US
dc.description.abstract Krepšinis Lietuvoje lyg antroji religija. Kauno „Žalgiris“ populiariausia komanda Lietuvoje, kuri COVID-19 pandemijos laikotarpiu susiduria su silpnėjančiu ryšiu su savo gerbėjais ir taip pat, karantino ribojimams draudžiant lankytis rungtynėse, susiduria su finansinėmis problemomis. Ieškant būdų išspręsti iškilusias problemas, nuspręsta ištirti gerbėjus pagal tikslines grupes ir sugeneruoti joms skirtas mokomo turinio platformas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Komunikacija, pandemijos laikotarpis, komunikacijos sprendimai. en_US
dc.title Krepšinio klubo „Žalgiris“ komunikacijos sprendimai pandemijos laikotarpiu en_US
dc.title.alternative Basketball club “Žalgiris” Communication Solutions during the Pandemic en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra