dc.contributor.author |
Budėnaitė, Evelina |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-23T05:42:23Z |
|
dc.date.available |
2021-08-23T05:42:23Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5323 |
|
dc.description |
Basketball in Lithuania is like a second religion. Kaunas Žalgiris is the most popular team in
Lithuania, which faces a weakening connection with its fans during the COVID-19 pandemic and
also faces financial problems due to quarantine restrictions. In order to find ways to solve the
problems, it was decided to research the fans according to the target groups and to generate
educational content platforms for them. |
en_US |
dc.description.abstract |
Krepšinis Lietuvoje lyg antroji religija. Kauno „Žalgiris“ populiariausia komanda Lietuvoje, kuri
COVID-19 pandemijos laikotarpiu susiduria su silpnėjančiu ryšiu su savo gerbėjais ir taip pat,
karantino ribojimams draudžiant lankytis rungtynėse, susiduria su finansinėmis problemomis. Ieškant
būdų išspręsti iškilusias problemas, nuspręsta ištirti gerbėjus pagal tikslines grupes ir sugeneruoti
joms skirtas mokomo turinio platformas. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Komunikacija, pandemijos laikotarpis, komunikacijos sprendimai. |
en_US |
dc.title |
Krepšinio klubo „Žalgiris“ komunikacijos sprendimai pandemijos laikotarpiu |
en_US |
dc.title.alternative |
Basketball club “Žalgiris” Communication Solutions during the Pandemic |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |