DSpace talpykla

Laisvalaikio zonos ,,Sala“ įvedimas į rinką pasitelkiant marketingo priemones

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Petkevičius, Darius
dc.date.accessioned 2021-08-20T12:01:58Z
dc.date.available 2021-08-20T12:01:58Z
dc.date.issued 2021-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5304
dc.description The aim of the final work is to create services that do not yet exist, to introduce them to the market using marketing tools. The theoretical part describes the stages of service development, which are applied in the analytical part of service development. The topic is relevant because almost everyone is used for leisure entertainment and the aim of this work is to show how it all happens from the first stages. en_US
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tikslas – sukurti paslaugas, dar neegzistuojančiai įmonei, jas įvesti į rinką naudojant marketingo priemones. Teorinėje dalyje aprašomi paslaugos kūrimo etapai, kurie taikomi analitinėje dalyje kuriant paslaugą. Tema aktuali, kadangi laisvalaikio pramogomis naudojasi beveik kiekvienas žmogus ir šio darbo tikslas parodyti, kaip visa tai vyksta nuo pat pirmųjų etapų. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Laisvalaikio zona, marketingo priemonės, įvedimas į rinką. en_US
dc.title Laisvalaikio zonos ,,Sala“ įvedimas į rinką pasitelkiant marketingo priemones en_US
dc.title.alternative Sala Leisure Area Introduction to the Market Using Marketing Measures en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra