Santrauka:
Automobilių parkavimas yra viena didžiausių problemų viso pasaulio miestams. Taip pat viena iš problemų su kuria susiduria miestai yra mašinų parkavimas gatvėse, ko pasekoje piko metu formuojasi didžiulės spustys, bei gyventojai priversti praleisti daug savo laiko stovėdami spūstyse. Vienas iš sprendimų būdų yra įrengti daugiaaukštę automobilių stovėjimo aikštelę kuri leistų tame pačiame plote sukurti daugiau parkavimo vietų, kadangi automobiliai būtų parkuojami keliais aukštais
Darbo objektas – Daugiaaukštė automobilių stovėjimo aikštelė
Darbo tikslas – Parengti automatinės daugiaaukštės automobilių stovėjimo aikštelės techninę valdymo sistemą.
Darbo uždaviniai:
1. Atlikti srities informacijos šaltinių analizę išgryninant nagrinėjamos sistemos problematiką.
2. Parengti techninės sistemos technologinį aprašą ir pagal jį sudaryti principinę, bei automatizavimo schemas
3. Parinkti techninius komponentus sistemai sukurti
4. Technologinio aprašo pagrindu sukurti valdymo algoritmą, bei proceso valdymo programą
5. Pateikti rezultatus apibendrinančias išvadas
Darbo rezultatai. Sukurtas parodomasis stendas atvaizduojantis realios automatinės automobilių aikštelės veikimo principą. Nubraižytos automatinės, principinės, bei elektrinių sujungimų schemos
Darbo apimtis. Darbą sudaro 52 puslapiai, 7 lentelių, 18 paveikslų, 17 literatūros šaltiniai, 2 priedai.
Description:
Car parking is one of the biggest problems for cities around the world. Also, one of the problems facing cities is parking cars on the streets, resulting in huge traffic jams during peak hours, and residents are forced to spend a lot of their time standing in traffic jams. One of the solutions is to install a multi-storey car park that would allow more parking spaces to be created in the same area, as cars would be parked on several floors.
The object of the paper - Multi-storey car park
The purpose of the paper – To develop a technical management system for an automatic multi-storey car park.
The tasks of the paper:
1. To perform the analysis of information sources in the field by refining the problems of the analyzed system.
2. To prepare the technological description of the technical system and to make the principal and automation schemes according to it
3. Select the technical components to create the system
4. Based on the technological description to create a control algorithm and a process control program
5. Present conclusions summarizing the results
The results of the paper. A demonstration stand has been created depicting the principle of operation of a real automatic car park. Automatic, principal and electrical connection schemes are drawn
The volume of the paper. The paper includes 52 pages, 7 tables, 18 illustrations, 17 literature sources and 2 appendixes.