Santrauka:
Baigiamojo darbo tema „Kultūrinės bendruomeninės organizacijos „Muilo laboratorija”
prekės ženklo ir firminės pakuotės dizainas“.
Darbo tikslas – pademonstruoti studijų metu įgytas kompetencijas, įgūdžius, sukurti
tinkamiausią šiuolaikišką ir atvirą bendruomeninės organizacijos „Muilo laboratorija“ prekės
ženklą, vizualinį stilių ir originalią pakuotę, kuri atspindi organizacijos vertybes, paslaugas ir bus
atpažįstama vartotojams.
Baigiamąjį darbą sudaro įvadas, analitinė, ir projektinės dalys, technologinė, ekonominė ir
rezultatų dalys, išvados, literatūros ir kitų informacijos šaltinių sąrašas. Analitinėje dalyje
analizuojamas tarpukario Kaunas, kaip muilo pramonės ir parfumerijos centras. Aptariami Kauno
tarpukario metu vyravę dizaino dėsniai, kurie stipriausiai pasireiškė architektūroje, interjere ir
reklamos dizaine. Tiriami užsakovų poreikiai atsižvelgiant į veiklos sferą, prekės ženklo vertybes,
auditorijos grupę ir produkto specifiką.
Empirinėje dalyje atliekama socialinių iniciatyvų ir muilo prekinių ženklų, logotipų,
vizualinių stilių analizė. Trečioje dalyje akcentuojama prekinio ženklo, vizualinio identiteto svarba
ir elementai. Aptariami pasirinkti tvarių pakuočių pavyzdžiai. Ketvirtoje dalyje pateikiamas
kūrybinio darbo procesas ir rezultatai. Penktoje dalyje pateiktos rekomendacijos, šeštoje
technologinė dalis, septintoje ekonominiai skaičiavimai, aštuntoje baigiamojo darbo rezultatai.
Darbas baigiamas išvadomis, pateikiamas bibliografinių nuorodų sąrašas bei priedai.
Description:
The topic of the work is Design of the logo, visual identity, and packaging for the Cultural
Community Organisation “Muilo laboratorija”.
The aim of the work is to demonstrate the competencies and skills acquired during the
design studies and to create the most appropriate modern and open brand, visual style and original
packaging of the community organization “Muilo laboratorija”, which reflects the organization's
values, services and will be recognizable to consumers.
The work consists of an introduction, analytical, design parts, technological, economic and
results parts, conclusions, list of literature and other sources of information. Analytical part analyzes
interwar Kaunas as a center of soap industry and perfumery. The design laws that prevailed in
Kaunas during the interwar period are discussed, which were most evident in architecture, interior
and advertising design. Customer needs are examined, taking into account the sphere of activity,
brand values, audience group and product specifics. Customer needs are examined, taking into
account the scope of activities, brand values, audience group and product specifics.
In the empirical part, the analysis of social initiatives and soap brand logos and visual styles
is performed.The third part emphasizes the importance and elements of the brand’s visual identity.
Examples of sustainable packaging are discussed.
The fourth part presents the process and results of creative work. The fifth part presents the
recommendations, the sixth the technological part, the seventh the economic calculations, the eighth
the results of the final work. The work concludes with conclusions, a list of bibliographic references
and appendices.