dc.contributor.author |
Žiogienė, Rita |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-13T08:35:24Z |
|
dc.date.available |
2021-08-13T08:35:24Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4980 |
|
dc.description |
Identification of the problem / relevance of the research. When educating children of early age, the needs of the child are not always assessed. The environment in which a child is brought up is not diverse enough to encourage the child's creativity, independence, self-expression. Therefore, the problematic question arises, what is the significance of early childhood education in an outdoor environment?
Object of the research – the importance of early childhood education in the outdoor environment. The aim/goal of the paper is to reveal the significance of early childhood education in the outdoor environment. The subject of the paper: the impact of a game on 4-5-year-old children’s imagination development. |
en_US |
dc.description.abstract |
Ugdant ankstyvojo amžiaus vaikus, ne visada įvertinami vaiko poreikiai. Aplinka, kurioje ugdomas vaikas, nėra pakankamai įvairi skatinant vaiko kūrybiškumą, savarankiškumą, saviraišką. Todėl kyla probleminis klausimas, kokia ankstyvojo amžiaus vaikų ugdymo (-si) rekšmė lauko aplinkoje?
Tyrimo objektas: ankstyvojo amžiaus vaikų ugdymo (-si) reikšmė lauko aplinkoje.
Tyrimo tikslas: atskleisti ankstyvojo amžiaus vaikų ugdymo (-si) reikšmę lauko aplinkoje. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Ankstyvasis amžius; lauko aplinka |
en_US |
dc.title |
Ankstyvojo amžiaus vaikų ugdymas (-is) lauko aplinkoje |
en_US |
dc.title.alternative |
Early Childhood Education in an Outdoor Environment |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |