DSpace talpykla

Ankstyvojo amžiaus vaikų ugdymas (-is) lauko aplinkoje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Žiogienė, Rita
dc.date.accessioned 2021-08-13T08:35:24Z
dc.date.available 2021-08-13T08:35:24Z
dc.date.issued 2021-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4980
dc.description Identification of the problem / relevance of the research. When educating children of early age, the needs of the child are not always assessed. The environment in which a child is brought up is not diverse enough to encourage the child's creativity, independence, self-expression. Therefore, the problematic question arises, what is the significance of early childhood education in an outdoor environment? Object of the research – the importance of early childhood education in the outdoor environment. The aim/goal of the paper is to reveal the significance of early childhood education in the outdoor environment. The subject of the paper: the impact of a game on 4-5-year-old children’s imagination development. en_US
dc.description.abstract Ugdant ankstyvojo amžiaus vaikus, ne visada įvertinami vaiko poreikiai. Aplinka, kurioje ugdomas vaikas, nėra pakankamai įvairi skatinant vaiko kūrybiškumą, savarankiškumą, saviraišką. Todėl kyla probleminis klausimas, kokia ankstyvojo amžiaus vaikų ugdymo (-si) rekšmė lauko aplinkoje? Tyrimo objektas: ankstyvojo amžiaus vaikų ugdymo (-si) reikšmė lauko aplinkoje. Tyrimo tikslas: atskleisti ankstyvojo amžiaus vaikų ugdymo (-si) reikšmę lauko aplinkoje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Ankstyvasis amžius; lauko aplinka en_US
dc.title Ankstyvojo amžiaus vaikų ugdymas (-is) lauko aplinkoje en_US
dc.title.alternative Early Childhood Education in an Outdoor Environment en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra