dc.contributor.author |
Vilkaitė, Neringa |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-13T08:33:53Z |
|
dc.date.available |
2021-08-13T08:33:53Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4979 |
|
dc.description |
The Covid-19 pandemic that affected not only Lithuania, but also the whole world, is new and not well researched at the moment. The preparation to work and the work itself is complex in preschools under special conditions. The special situation is often complex, dangerous, changing and of indefinite duration. The research problem: insufficient dissemination of information on the experience of pre-school education in special (pandemic) conditions. Object of the study: the experience of a pre-school educational institution in special (pandemic) conditions. Aim of the study: to find out the experience of a pre-school institution in the educational process under special conditions |
en_US |
dc.description.abstract |
COVID-19 pandemija, kuri apėmusi ne tik Lietuvą, bet ir visą pasaulį, yra aktuali, nauja ir mažai tyrinėta. Ruošimasis dirbti ir pats darbas ikimokyklinio ugdymo įstaigose ypatingomis sąlygomis yra problemiškas. Ypatinga padėtis dažnai būna sudėtinga, pavojinga, besikeičianti, trunkanti neribotą laiką. Tyrimo problema: nepakankama informacijos sklaida apie ikimokyklinio ugdymo įstaigos patirtį, vykdant ugdymo procesą ypatingomis (pandemijos) sąlygomis. Tyrimo objektas: ikimokyklinio ugdymo įstaigos funkcionavimo patirtis ypatingomis (pandemijos) sąlygomis. Tyrimo tikslas: išsiaiškinti ikimokyklinio ugdymo įstaigos patirtis, vykdant ugdymo procesą ypatingomis sąlygomis. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
ypatingos sąlygos; ikimokyklinio ugdymo įstaiga |
en_US |
dc.title |
Ikimokyklinio ugdymo įstaigos patirtis, vykdant ugdymo procesą ypatingomis sąlygomis |
en_US |
dc.title.alternative |
Experience of a Preschool Education Institution in Carrying out the Educational Process in Special Conditions |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |