DSpace talpykla

STEAM taikymas lauko darželyje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vidmantienė, Aurelija
dc.date.accessioned 2021-08-13T07:38:56Z
dc.date.available 2021-08-13T07:38:56Z
dc.date.issued 2021-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4978
dc.description Due to fast development of science and innovation, Lithuania likemany other foreign countries, is increasing focus on STEAM oriented education, as a mean of preparing children for tackling arising issues of this age. For integral education in preschools STEAM laboratories are being developed that are dedicated to exploration and experimental innovative activities. In these facilities children are encouraged to experience, explore, experiment, create, collaborate with adults, raise questions, think critically and creatively, problem solve. Popularity of outdoor kindergartens is increasing in Lithuania, where children are being educated outdoors and are allowed to gain knowledge through real life experience. In outdoor environment children constantly try out, explore, search, experiment, tackle challenges. Creativity and knowledge of pedagogues, favourable environment, that encourages integral practices of various science subjects, can be suitable base for STEAM application in educational process. Subject of thesis. Applying STEAM based practices in outdoor kindergarten. Objective of thesis. Disclosing application of STEAM based practises in outdoor kindergarten en_US
dc.description.abstract Mokslui ir inovacijoms sparčiai žengiant į priekį, Lietuva, kaip ir daugelis užsienio šalių, ypatingą dėmesį ima skirti į STEAM orientuoto ugdymo įgyvendinimui, kaip galimybei paruošti vaikus naujiems šio amžiaus iššūkiams įveikti. Integraliam vaikų ugdymui ikimokyklinio ugdymo įstaigose yra kuriamos STEAM laboratorijos, kurios skirtos įvairioms tyrinėjimo ir eksperimentavimo inovatyvioms veikloms. Šiose erdvėse vaikai skatinami patirti, tyrinėti, eksperimentuoti, kurti, bendradarbiaujant su suaugusiais, kelti klausimus, kritiškai ir kūrybiškai mąstyti, spręsti problemas. Vis labiau Lietuvoje populiarėja lauko darželiai, kur vaikai ugdomi lauko aplinkoje ir jiems leidžiama įsisavinti žinias per gyvenimišką patirtį. Vaikai lauko aplinkoje nuolat bando, tyrinėja, ieško, eksperimentuoja, įveikia iššūkius. Pedagogų kūrybiškumas bei žinos, sukurta palanki aplinka, skatinanti įvairių mokslų integralias veiklas lauko darželyje gali būti tinkama bazė STEAM taikymui ugdymo procese. Darbo objektas: STEAM taikymo galimybės lauko darželyje. Darbo tikslas: atskleisti STEAM taikymo galimybes lauko darželyje en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject STEAM; lauko darželis en_US
dc.title STEAM taikymas lauko darželyje en_US
dc.title.alternative Applying STEAM in Outdoor Kindergartens en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra