dc.contributor.author |
Pestrikovienė, Vilma |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-13T07:13:57Z |
|
dc.date.available |
2021-08-13T07:13:57Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4971 |
|
dc.description |
Research shows that children are particularly sensitive to the effects of the environment, so the physical and emotional environment in a preschool institution affects not only the child's behavior and mental health, but also affects the development of children's competencies. Because children learn through play and exploration, the pre-school environment should be attractive, tailored to meet the child’s needs, and there should be an interesting place for the child to learn and play using the right resources. The environment of pre-school education institutions, designed for the development of competencies of pre-primary age children, does not always correspond to the characteristics of the educational environment characteristic of a modern pre-school education institution.
The aim of the research is to reveal the features of a modern pre-school environment designed to develop the competencies of pre-school children. |
en_US |
dc.description.abstract |
Moksliniai tyrimai rodo, jog vaikai yra ypač jautrūs aplinkos poveikiui, todėl fizinė bei emocinė aplinka ikimokyklinio ugdymo įstaigoje daro įtaką ne tik vaiko elgesiui ir psichinei sveikatai, bet ir veikia vaikų kompetencijų formavimąsi. Kadangi vaikai mokosi žaisdami bei tyrinėdami, todėl priešmokyklinio ugdymo aplinka turėtų būti patraukli, pritaikyta šiems vaiko poreikiams patenkinti ir turi būti įdomi vieta, kur vaikas galėtų mokytis ir žaisti naudojant tinkamus išteklius. Ne visada ikimokyklinio ugdymo įstaigų aplinka, skirta priešmokyklinio amžiaus vaikų kompetencijoms ugdyti (-is), atitinka moderniai ikimokyklinio ugdymo įstaigai būdingus ugdymo aplinkos požymius.
Tyrimo tikslas - atskleisti modernios ikimokyklinio ugdymo įstaigos aplinkos, skirtos priešmokyklinio amžiaus vaikų kompetencijoms ugdyti (-is), požymius. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
vaikų kompetencijos; priešmokyklinis amžius |
en_US |
dc.title |
Modernios ikimokyklinio ugdymo įstaigos aplinka priešmokyklinio amžiaus vaikų kompetencijoms ugdyti(-si) |
en_US |
dc.title.alternative |
Environment of a Modern Preschool Educational Institution to Train Competences of Pre-primary Age Children |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |