Santrauka:
Paţinimo kompetencija – tai vaiko domėjimasis viskuo, kas yra aplink, gebėjimas sutelkti dėmesį, suvokti, įsiminti, samprotauti, spręsti problemas, kritiškai mąstyti; gebėjimas taikyti įvairius pasaulio paţinimo būdus: stebėti, klausinėti, eksperimentuoti, prognozuoti, ieškoti informacijos ir panašiai. Vienu iš dabarties ugdymo moksle akcentuojamų metodų paţinimo kompetencijos ugdymui/-si yra ugdymas/-is per ţaidimus. (Kazakevičiūtė, Noreikienė, Kosjanenkienė, Jakimavičienė, 2017)
Problema: Kaip ugdoma ikimokyklinio amţiaus vaikų paţinimo kompetencija taikant ţaidimus?
Objektas: ikimokyklinio amţiaus vaikų paţinimo kompetencijos ugdymas taikant ţaidimus.
Darbo tikslas: atskleisti ikimokyklinio amţiaus vaikų paţinimo kompetencija ugdymo galimybes taikant ţaidimus.
Description:
Cognitive competence is a child's interest in everything around him, the ability to focus, perceive, memorize, reason, solve problems, think critically; the ability to apply various ways of cognition of the world: observing, questioning, experimenting, predicting, searching for information and the like. One of the methods emphasized in current educational science for the development of cognitive competence is education through games. (Kazakevičiūtė, Noreikienė, Kosjanenkienė, Jakimavičienė, 2017) Identification of the problem: How is the development of preschool children's cognitive competence through games developed? Object of research - Development of cognitive competence of preschool age children through games. The aim of the paper: to reveal the possibilities of developing the cognitive competence of preschool children by applying games?