DSpace talpykla

Veiksniai, lemiantys sėkmingą kitakalbių vaikų adaptaciją ikimokyklinio ugdymo įstaigoje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Musteikienė, Ala
dc.date.accessioned 2021-08-13T06:56:47Z
dc.date.available 2021-08-13T06:56:47Z
dc.date.issued 2021-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4965
dc.description Recently, more and more children from non-native language speaking families are starting to attend preschool education institutions where the language of instruction is Lithuanian language. This includes national minorities (Belarusians, Poles, Russians, Roma, Jews, etc.) and children of foreigners who come to work or live to Lithuania (Prosniakova, 2003). Analysis of the scientific literature has shown that little research has been done to identify adaptation problems of non-native language speakers. The thesis raises a problematic question of research: what factors determine successful adaptation of non-native language speaking children in preschool education institution? Research object. Factors determining successful adaptation of non-native language speaking children in preschool education institution. Research objective. To reveal the factors determining successful adaptation of non-native language speaking children in preschool education institution en_US
dc.description.abstract Pastaraisiais metais vis daugiau vaikų iš kitakalbių šeimų pradeda lankyti ikimokyklinio ugdymo įstaigas, kuriose kalbama valstybine lietuvių kalba. Tai ir Lietuvoje gyvenančių tautinių mažumų – baltarusių, lenkų, rusų, romų, žydų ir kt. bei užsieniečių, atvykstančių dirbti ar gyventi į Lietuvą, atžalos (Prosniakova, 2003). Analizuojant mokslinę literatūrą paaiškėjo, kad mažai atlikta tyrimų, kuriais būtų nustatytos kitakalbių vaikų adaptacijos problemos. Darbe keliamas tyrimo probleminis klausimas: kokie veiksniai lemia sėkmingą kitakalbių vaikų adaptaciją ikimokyklinio ugdymo įstaigoje? Tyrimo objektas. Veiksniai, lemiantys sėkmingą kitakalbių vaikų adaptaciją ikimokyklinio ugdymo įstaigoje. Tyrimo tikslas. Atskleisti veiksnius, lemiančius sėkmingą kitakalbių vaikų adaptaciją ikimokyklinio ugdymo įstaigoje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject kitakalbiai; adaptacija en_US
dc.title Veiksniai, lemiantys sėkmingą kitakalbių vaikų adaptaciją ikimokyklinio ugdymo įstaigoje en_US
dc.title.alternative Factors Determining Successful Adaptation of Non-native Language Speaking Children in a Preschool Education Institution en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra