Santrauka:
Nuo pirmųjų dienų reikia vaiką pratinti ir prie knygų, vaikams naudingas knygų skaitymas, pasakų sekimas, ypač trimečiams, tinkamiausi tekstai yra nesudėtingos pasakėlės, istorijos apie vaikams žinomus veikėjus, pvz. gyvūnus, kitaip dar vadinamos gyvulinės pasakos. Gyvulinėse pasakose esanti svarbi laimingos pabaigos sąlyga: tik pašalinęs priešiškus personažus ir susitapatinęs su pagrindiniu herojumi nugalėtoju, vaikas gali tikėti stebuklais, tikėti, kad už dorybę bus atlyginta, kovoje gėris-blogis, visada laimi, gėris.
Tyrimo objektas. 3 metų amžiaus vaikų kalbinių įgūdžių lavinimas sekant gyvulines pasakas.
Tyrimo tikslas. Atskleisti 3 metų amžiaus vaikų kalbinių įgūdžių lavinimą sekant gyvulines pasakas.
Description:
From the very first days, the child needs to be accustomed to books, children benefit from reading books, following fairy tales, especially for three-year-olds, the most appropriate texts are simple tales, stories about characters known to children, e.g. animals, otherwise known as animal tales. An important condition for a happy ending in animal fairy tales: only after removing hostile characters and identifying with the main hero, the child can believe in miracles, believe that virtue will be rewarded, good-evil in the fight, always wins, good.
Research object. Developing the language skills of 3-year-old children by following animal fairy tales.
The aim. To reveal the development of language skills of 3-year-old children by following animal fairy tales.