dc.contributor.author |
Dabašinskienė, Gintarė |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-13T06:27:27Z |
|
dc.date.available |
2021-08-13T06:27:27Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4959 |
|
dc.description |
The first three years of life are considered the most important by many researchers of childhood and personality development, because during this period the foundations of self-confidence and others, attachment, independence, creativity and many other qualities are formed. Physical development is a gradual acquisition of a child's movement skills, the ability to purposefully use his body in various circumstances (sitting, crawling, walking, running, flipping, throwing objects, etc.). By encouraging a child’s physical development, we provide a variety of opportunities to develop muscles throughout the body, arms and wrists so that children can explore the world around them more boldly and with more confidence. (Sabaliauskiene, Rimkiene, 2009). Physical activity is one of the factors in a healthy lifestyle. Any physical activity improves the emotional state, provides energy and allows for relaxation. Early-age children should shape their perceptions and behaviors by building a lifestyle foundation based on proper preparation for physical activity.
The research object. Physical education opportunities in the group of early age children.
The aim of the research: to reveal the possibilities of physical education in a group of early age children. |
en_US |
dc.description.abstract |
Pirmieji treji gyvenimo metai daugelio vaikystės ir asmenybės raidos tyrinėtojų laikomi svarbiausiais, nes šiuo laikotarpiu formuojasi pasitikėjimo savimi ir kitais, prieraišumo, savarankiškumo, kūrybiškumo ir daugelio kitų savybių pamatai. Fizinė raida – tai pamažu įgyjami vaiko judėjimo įgūdžiai, gebėjimas tikslingai panaudoti savo kūną įvairiomis aplinkybėmis (sėdėti, šliaužti, eiti, bėgti, vartytis, mėtyti daiktus ir t. t.). Skatindami fizinę vaiko raidą suteikiame įvairių galimybių lavinti viso kūno, rankų ir riešo raumenis, kad vaikai drąsiau ir su didesniu pasitikėjimu pradėtų tyrinėti supantį pasaulį. (Sabaliauskienė, Rimkienė, 2009). Fizinis aktyvumas yra vienas iš sveikos gyvensenos veiksnių. Bet kokia fizinė veikla gerina emocinę būseną, suteikia energijos bei leidžia atsipalaiduoti. Ankstyvojo amžiaus vaikai turėtų formuoti savo suvokimą ir elgesį – kurti gyvenimo būdo pamatą, kurio pagrindas yra tinkamas fizinio aktyvumo pasirengimas.
Tyrimo objektas. Fizinio ugdymo /-si galimybės ankstyvojo amžiaus vaikų grupėje.
Tyrimo tikslas: atskleisti fizinio ugdymo /-si galimybes ankstyvojo amžiaus vaikų grupėje. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Fizinis ugdymas; ankstyvasis amžius |
en_US |
dc.title |
Fizinio ugdymo (-si) galimybės ankstyvojo amžiaus vaikų grupėje |
en_US |
dc.title.alternative |
Physical Education Opportunities in the Group of Early Age Children |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |