dc.contributor.author |
Orlova, Evelina |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-13T05:27:24Z |
|
dc.date.available |
2021-08-13T05:27:24Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-16 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4946 |
|
dc.description |
It is stated by many scientist, that developed cognitive competence encourages person to wonder and understand various phenomenas, gives meaning and knowledge of how to use accumulated knowledge, develops critical, systematic and logical thinking and the ability to learn, which are significant not only for the experience of learning success but also in the child’s later life. Competence development through experience encourages children's natural curiosity, satisfies the child's need to explore, what shapes confidence in their knowledge and strength, stimulates problem solving and critical thinking skills, strengthens learning motivation.
Identification of the problem: insufficient attention of educators and parents to the possibilities of developing cognitive competence through experience in pre-primary age. Problematic questions: how does development of cognitive competence of pre-primary aged children through experience in pre-school education institutions going? What are the possibilities of developing cognitive competence of pre-primary age children through experience?
Object of the research – development of cognitive competence of pre-primary age children through experience.
The aim/goal of the paper to reveal the significance of developing the cognitive competence of pre-primary age children through experience |
en_US |
dc.description.abstract |
Daugelio mokslininkų teigiama, kad išugdyta pažinimo kompetencija skatina žmogų domėtis ir suvokti įvairius reiškinius, dėsnius, leidžia įprasminti ir panaudoti kaupiamas žinias, ugdo kritinį, sisteminį ir loginį mąstymą bei mokėjimą mokytis, kurie yra reikšmingi ne tik mokymosi sėkmės patyrimui, bet ir tolimesniame vaiko gyvenime. Kompetencijų ugdymas(-is) per patirtį skatina natūralų vaikų smalsumą, tenkina vaiko poreikį tyrinėti, kas formuoja pasitikėjimą savomis žiniomis bei jėgomis, skatina problemų sprendimo ir kritinio mąstymo įgūdžių formavimą, stiprina mokymosi motyvaciją.
Tyrimo problema: nepakankamas pedagogų ir tėvų dėmesys pažinimo kompetencijos ugdymo per patirtį priešmokykliniame amžiuje galimybėms. Probleminiai klausimai: kaip vyksta priešmokyklinio amžiaus vaikų pažintinės kompetencijos ugdymas per patirtį ikimokyklinio ugdymo įstaigose? Kokios galimybės priešmokyklinio amžiaus vaikų pažinimo kompetenciją ugdytis per patirtį?
Tyrimo objektas: pažinimo kompetencijos ugdymas per patirtį priešmokykliniame amžiuje.
Tyrimo tikslas: atskleisti priešmokyklinio amžiaus vaikų pažinimo kompetencijos ugdymo per patirtį reikšmingumą. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Priešmokyklinis amžius; pažinimo kompetencija |
en_US |
dc.title |
Priešmokyklinio amžiaus vaikų pažinimo kompetencijos ugdymas(-is) per patirtį |
en_US |
dc.title.alternative |
Development of Cognitive Competence of Pre-primary Age Children Through Experience |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |