DSpace talpykla

UAB „Aibės logistika“ prekių pristatymo į parduotuves paslaugos kokybės tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Merkelytė, Simona
dc.date.accessioned 2021-08-12T12:57:47Z
dc.date.available 2021-08-12T12:57:47Z
dc.date.issued 2021-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4928
dc.description The theoretical part analyses the scientific literature, with the help of which the aim is to single out the theoretical aspects of the quality management process. The analytical part of the work provides basic information about the company and its activities. The characteristics and methodology of the study are also described, and the data obtained after the study are analysed. The project part of the work presents ways to improve the stages of the problematic goods delivery service. The main problem of the professional BA thesis - UAB “Aibės logistika” has been receiving a lot of customer complaints recently about the deterioration of goods caused by defective goods. The main problem of the company is the increased customer dissatisfaction with the quality of the delivery service. The aim of the professional BA thesis – analyzing the peculiarities of the quality process of the goods delivery service of UAB “Aibės logistika”, to offer opportunities for quality improvement. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje analizuojama mokslinė literatūra, kurios pagalba siekiama išskirti kokybės valdymo proceso teorinius aspektus. Analitinėje darbo dalyje pateikiama pagrindinė informacija apie įmonę, jos veiklą. Taip pat aprašoma tyrimo charakteristika bei metodika, nagrinėjami gauti duomenys atlikus tyrimą. Projektinėje darbo dalyje pateikiamos probleminių prekių pristatymo paslaugos etapų tobulinimo būdai. Darbo problema UAB „Aibės logistika“ pastaruoju metu sulaukia daug klientų skundų dėl suprastėjusių prekių, atsiradusio broko prekių gavimo metu. Pagrindinė įmonės problema yra padidėjęs klientų nepasitenkinimas prekių pristatymo paslaugos kokybe. Darbo tikslas Išanalizavus UAB „Aibės logistika“ prekių pristatymo kokybės proceso ypatumus, pasiūlyti kokybės tobulinimo galimybes. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prekės, pristatymas, parduotuvė, paslaugų kokybė, tobulinimas. en_US
dc.title UAB „Aibės logistika“ prekių pristatymo į parduotuves paslaugos kokybės tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improving UAB „Aibės logistika“ Service Quality of Goods Delivery to the Shops en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra