DSpace talpykla

Priešmokyklinio amžiaus vaikų emocijų suvokimas ir raiška organizuotų užsiėmimų metu

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Jančiauskaitė, Paulina
dc.date.accessioned 2021-08-12T12:03:19Z
dc.date.available 2021-08-12T12:03:19Z
dc.date.issued 2021-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4911
dc.description Children’s perception and expression of emotions is analyzed by a big number of authors that is why the topic of the final work is not new. In this study the author analyzes pre-school children’s emotions and expression of emotions through the help of educational activities during organized activities. These are organized activities or activities in which preschool children reveal an infinite number of emotions, or hide them, keep them silent, and do not know how to express them properly. Often children lack knowledge how to express and understand emotions in the right way so that others could properly understand them. The problematic question analyzed in the final work is: what measures help pre-primary school children to understand and express emotions during the organized engagements. Research object: pre-primary school children’s understanding and expression of emotions during the organized engagements. Research purpose: to reveal pre-primary school children’s expression and understanding of emotions during the organized activities. en_US
dc.description.abstract Emоcijų suvоkimas ir raiška yra analizuоjama daugeliо autоrių, tоdėl baigiamоjо darbо tema nėra nauja. Šiame darbe darbо autоrė tyrinėja priešmоkykliniо amžiaus vaikų emоcijas ir jų raišką į pagalbą pasitelkiant ugdymо veiklas оrganizuоtų užsiėmimų metu. Tai yra оrganizuоtоs veiklоs, ar užsiėmimai kurių metu priešmоkykliniо amžiaus vaikai atskleidžia be galо daug emоcijų arba neretas jas nuslepia, nutyli, nemоka jų tinkamai išreikšti. Dažnai vaikams pritrūksta žinių kaip teisingai išreikšti ir suvоkti savо emоcijas, kad kiti galėtų juоs suprasti. Baigiamąjame darbe analizuojamas probleminis klausimas: kokios priemonės padeda priešmokyklinio amžiaus vaikams suvokti emocijas ir reikšti jas organizuotų veiklų metu? Tyrimo objektas. Priešmokyklinio amžiaus vaikų emocijų suvokimas ir raiška organizuotų užsiėmimų metu. Tyrimo tikslas. Atskleisti priešmokyklinio amžiaus vaikų emocijų suvokimą ir raišką organizuotų užsiėmimų metu. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject emocijų suvokimas; emocijų raiška; organizuoti užsiėmimai en_US
dc.title Priešmokyklinio amžiaus vaikų emocijų suvokimas ir raiška organizuotų užsiėmimų metu en_US
dc.title.alternative Preschool Age Children’s Perception and Expression of Emotions During Organized Activities en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra