DSpace talpykla

Įsisąmoninto dėmesingumo metodo taikymo galimybės ikimokykliniame amžiuje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Grajauskaitė, Gabrielė
dc.date.accessioned 2021-08-12T11:47:41Z
dc.date.available 2021-08-12T11:47:41Z
dc.date.issued 2021-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4907
dc.description In today’s world, children are born and raised in the digital world. The so-called children of the Alpha generation “... find it harder to be interested, most of them find it difficult to concentrate on one activity, there is a lack of patience and inability to control emerging emotions” (Macijauskienė and Norvilienė, 2018). All this causes challenges for both - educators and educational institutions themselves, so it is very important to find effective ways to solve these issues and to make the education of children easier (Tootell, Freeman, Freeman, 2014). One such way is to apply conscious attention. There is not much information about conscious attention in Lithuania, and also there isn’t many detailed researches in this area as well. Problem of the research - what are the possibilities of applying the method of conscious attention to preschool children? Object of the research - the possibilities of applying the method of conscious attention in preschool age. The aim of the paper - to reveal the possibilities of applying the method of conscious attention in preschool age. en_US
dc.description.abstract Šiandieniniame pasaulyje vaikai gimsta ir auga skaitmeniniame pasaulyje. Taip vadinamus Alfa kartos vaikus „...sunkiau sudominti, dauguma – sunkiai susitelkia vienai veiklai, pastebima kantrybės stoka ir negebėjimas tvardyti kylančių emocijų“(Macijauskienė ir Norvilienė, 2018). Visa tai kelia iššūkių tiek pedagogams, tiek pačioms švietimo įstaigoms, todėl labai svarbu atrasti efektyvių būdų, kurie padėtų spręsti šias problemas ir palengvintų vaikų ugdymą (Tootell, Freeman, Freeman, 2014). Vienas tokių būdų – įsisąmoninto dėmesingumo taikymas. Lietuvoje informacijos apie įsisąmonintą dėmesingumą nėra daug, išsamių tyrimų šioje srityje - taip pat. Tyrimo problema – kokios yra įsisąmoninto dėmesingumo metodo taikymo galimybės ikimokyklinio amžiaus vaikams? Tyrimo objektas – įsisąmoninto dėmesingumo metodo taikymo galimybės ikimokykliniame amžiuje. Tyrimo tikslas – atskleisti įsisąmoninto dėmesingumo metodo taikymo galimybes ikimokykliniame amžiuje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Įsisąmonintas dėmesingumas; ikimokyklinis amžius en_US
dc.title Įsisąmoninto dėmesingumo metodo taikymo galimybės ikimokykliniame amžiuje en_US
dc.title.alternative Possibilities of Applying Method of Conscious Attention in Preschool Age en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra