DSpace talpykla

Ikimokyklinio ugdymo įstaigos elgsena ugdant vaikus, turinčius autizmo spektro sutrikimų

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Garmutė, Karolina
dc.date.accessioned 2021-07-30T12:02:56Z
dc.date.available 2021-07-30T12:02:56Z
dc.date.issued 2021-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4904
dc.description Nowadays, the education of children with autism spectrum disorders is becoming more relevant worldwide. Many of the studies reveal that about one in seventy children is diagnosed with one of the autism spectrum disorders. Even though some of the children suffer from a mild case of the disorder, most of them have more severe forms of the disorder. Nevertheless, every child with this disorder requires special attention. There are instances, in which significant behavioral elements of the preschool education institutions are not adapted to improve the education of the children with autism spectrum disorders. In order to effectively integrate the children with this disorder into the educational process, the system of preschool education institutions should be oriented towards the achievement of this aim and other set goals. The object of the research: the conduct of the preschool educating children with autism spectrum disorders. The aim of the research: to analyze the conduct of the preschool education institution focused on educating children with autism spectrum disorders. en_US
dc.description.abstract Autizmo spektro sutrikimą turinčių vaikų ugdymas tampa aktualus visame pasaulyje. Tyrimai rodo kad, maždaug kas septyniasdešimtam vaikui nustatomas vienas ar kitas autizmo spektro sutrikimas. Vieniems šio sutrikimo forma būna lengvesnė, o kitiems sunkesnė. Tačiau, nepaisant to, kiekvienam vaikui, turinčiam šį sutrikimą, reikia papildomo dėmesio. Pasitaiko, kad reikšmingi ikimokyklinio ugdymo įstaigų elgsenos elementai nėra siejami su autizmo spektro sutrikimą turinčių vaikų ugdymo gerinimu. Norint tinkamai į ugdymo procesą integruoti vaikus, turinčius šį sutrikimą, ikimokyklinio bei priešmokyklinio ugdymo įstaigų elgsena turėtų būti orientuojama šios paskirties ir užsibrėžtų tikslų pasiekimui. Tyrimo objektas: Ikimokyklinio ugdymo įstaigos, ugdančios autizmo spektro sutrikimą turinčius vaikus, elgsena. Tyrimo tikslas: Išsiaiškinti ikimokyklinio ugdymo įstaigos elgseną, orientuotą ugdyti autizmo spektro sutrikimą turinčius vaikus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject autizmo spektro sutrikimas en_US
dc.title Ikimokyklinio ugdymo įstaigos elgsena ugdant vaikus, turinčius autizmo spektro sutrikimų en_US
dc.title.alternative Behavior of Preschool Institution in Educating Children with Autism Spectrum Disorders en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra