DSpace talpykla

3-4 metų amžiaus vaikų kalbėjimo įgūdžių ugdymas taikant žaidimus

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Čeponytė, Viktorija
dc.date.accessioned 2021-07-30T11:08:18Z
dc.date.available 2021-07-30T11:08:18Z
dc.date.issued 2021-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4901
dc.description The game for a preschool child is an integral part of his life. From the young days to the child, any active or passive activity resembles a game. According to Sadauskaitė (2017), the integration of games in educational institutions can foster all the competencies which is needed by the child. The game intertwines with many areas, one of which is given a lot of attention today - spoken language, which belongs to the competence of communication. Games help natural educators learn language. The integration of games into the educational process brings joy, fun and interest. The integration of this method promotes sensory sensations in children, thanks to which children's linguistic abilities are revealed. (Kizi, 2019) Problem. What is the importance of games in developing the language skills of 3-4 year old children? The object of the final work- Developing the speaking skills of 3-4 year old children through games. The goal of the paper- To reveal the development of speaking skills of 3-4 year old children through games. en_US
dc.description.abstract Žaidimas ikimokyklinio amžiaus vaikui yra neatsiejama gyvenimo dalis. Nuo mažų dienų vaikui bet kokia aktyvi ar pasyvi veikla primena žaidimą. Anot Sadauskaitės (2017), taikant žaidimus ugdymo įstaigose galima puoselėti visas vaikui reikalingas kompetencijas. Žaidimas persipina su daugybę sričių, viena iš jų, kuri šiai dienai skiriama nemažai dėmesio - sakytinė kalba, priklausanti komunikavimo kompetencijai. Žaidimai padeda natūraliai ugdytiniams išmokti kalbos. Žaidimų integravimas į ugdymo(-si) procesą suteikia džiugesio, linksmumo ir įdomumo. Šio metodo taikymas skatina vaikų sensorinius pojūčius, kurių dėka atsiskleidžia vaikų kalbiniai gebėjimai. (Kizi, 2019) Problema. Kokią svarbą turi žaidimai ugdant 3-4 metų amžiaus vaikų kalbinius įgūdžius? Baigiamojo darbo objektas- 3-4 metų amžiaus vaikų kalbėjimo įgūdžių ugdymas taikant žaidimus. Darbo tikslas - atskleisti 3-4 metų amžiaus vaikų kalbėjimo įgūdžių lavinimą taikant žaidimus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject kalbėjimo įgūdžių ugdymas; žaidimai en_US
dc.title 3-4 metų amžiaus vaikų kalbėjimo įgūdžių ugdymas taikant žaidimus en_US
dc.title.alternative Developing Language Skills of 3-4-Year-Old Children Through Games en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra