DSpace talpykla

Vaikų, turinčių raidos sutrikimų, komunikavimo kompetencijos ugdymo gerinimas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Balkūnaitė, Roberta
dc.date.accessioned 2021-07-30T10:29:47Z
dc.date.available 2021-07-30T10:29:47Z
dc.date.issued 2021-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4894
dc.description In the current age of intensive changes, the emphasis is on a person's ability to have a conversation, participate in it, be able to argue, be able to convey accurate, high-quality information in spoken language (Bukantienė, 2006). A common cause of learning difficulties is language and communication disorders. They are associated with unfavorable development of the child's personality, behavior. Peers quickly notice that a child’s language is different from others. Children with language and communication disorders often have specific learning and communication difficulties and therefore need help. Researchers studying communication of preschool children with speech and communication disorders (Bankauskienė, Jagelevičienė, 2006) state that minor disorders do not affect the child's personality and learning, but if the disorder is significant, communication difficulties with others may arise. Therefore, it is important to find out what is the improvement of communication competence development of children with developmental disorders in pre-school education institution. en_US
dc.description.abstract Dabartiniame intensyvių pokyčių amžiuje akcentuojamas žmogaus gebėjimas užmegzti pokalbį, jame dalyvauti, mokėti argumentuotai diskutuoti, gebėti sakytine kalba perduoti tikslią, kokybišką informaciją (Bukantienė, 2006). Dažnai pasitaikanti mokymosi sunkumų priežastis yra kalbos ir komunikacijos sutrikimai. Jie siejami su nepalankia vaiko asmenybės raida, elgesiu. Bendraamžiai greitai pastebi, kad vaiko kalba skiriasi nuo kitų. Vaikai, turintys kalbos ir komunikacijos sutrikimų, dažnai patiria specifinių mokymosi ir bendravimo sunkumų, todėl jiems reikalinga pagalba. Ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių kalbos ir komunikacijos sutrikimų, bendravimą tyrinėjantys mokslininkai (Bankauskienė, Jagelevičienė, 2006), teigia, kad nežymūs sutrikimai vaiko asmenybei ir mokymuisi įtakos neturi, bet jeigu sutrikimas žymus, gali atsirasti bendravimo su aplinkiniais sunkumų. Todėl svarbu išsiaiškinti koks yra vaikų, turinčių raidos sutrikimų, komunikavimo kompetencijos ugdymo gerinimas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Komunikavimo kompetencija; raidos sutrikimai en_US
dc.title Vaikų, turinčių raidos sutrikimų, komunikavimo kompetencijos ugdymo gerinimas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje en_US
dc.title.alternative Improving the Development of Communication Competence of Children with Developmental Disabilities in A Preschool Education Institution en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra