dc.contributor.author |
Jaboc, Lijin |
|
dc.contributor.author |
Straleckienė, Arina |
|
dc.date.accessioned |
2021-07-30T07:56:03Z |
|
dc.date.available |
2021-07-30T07:56:03Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4883 |
|
dc.description |
Profesinio bakalauro darbas skirtas išnagrinėti skaitmeninimo poveikį keturių
žvaigždučių viešbučio „Ramada Encore Kyiv“ paslaugų tobulinimui. Skaitmenizacija skatina viešbučių
sektoriaus konkurencingumą užtikrindama kokybę, modernizuodama paslaugas, naudodamasi naujomis
viešbučių paslaugų teikimo galimybėmis, teikdama efektyvius ir savalaikius duomenis ir kitomis
priemonėmis, pagrįstomis naujausiomis technologinėmis naujovėmis. Šiai dienai, būtina suteikti
rinkodaros ir skaitmeninių technologijų žinių žmonėms, dirbantiems šioje pramonėje, kad būtų lengviau
prieiti prie viešbučio svečių ir skatinti pramonę. |
en_US |
dc.description.abstract |
The professional bachelor’s thesis is focused on impact of digitalization on the improvement of
the four-star hotel Ramada Encore Kyiv Services. Digitalization promotes the hotel sector’s
competitiveness through quality assurance, modernized services, the use of new hotel product provision
possibilities, provision of effective and timely data, and other measures based on the latest technological
innovations. It is essential to provide marketing and digital technology knowledge to the people working
in this industry to enhance their reach to people and promote the industry. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Hotel, Digitalization, Services, Improvement |
en_US |
dc.title |
Impact of Digitalization on the Improvement of the Four Star Hotel Ramada Encore Kyiv Services |
en_US |
dc.title.alternative |
Skaitmeninimo poveikis keturių žvaigždučių viešbučio „Ramada Encore Kyiv“ paslaugų tobulinimui |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |