DSpace talpykla

Kurjerio paslaugų kokybės tobulinimas UAB „Miesto logistika“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kiela, Gabrielis
dc.date.accessioned 2021-07-30T07:24:47Z
dc.date.available 2021-07-30T07:24:47Z
dc.date.issued 2021-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4876
dc.description The theoretical part analyzes the quality assurance of shipments in logistics processes. The analytical part introduces the company's activities, SWOT and PEST analyzes are performed, the consignment transportation process is analyzed, and the results of the research are presented. In the third part, based on the theoretical and analytical parts, proposals are presented that would improve the quality of services provided. The statement of the problem: More and more people are ordering various goods online without even setting foot in the store and wasting time unnecessarily. Customers entrust the delivery of parcels to parcel delivery companies. Not all shipments reach the customer on time during parcel delivery. Shipments are growing and staff capacity is shrinking, and companies are having to adapt very quickly to increased demand, so processes need to be optimized. Due to nonoptimized processes, delivery delays may occur, the service shall be of poor quality and all available resources shall not be fully utilized. The aim: After investigating the problems and causes of parcel delivery delays, provide ways to improve the parcel delivery process. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje analizuojamas siuntų gabenimo kokybės užtikrinimas logistikos procesuose. Analitinėje dalyje supažindinama su įmonės veikla, atliekamos SSGG, PEST analizės, nagrinėjamas siuntų gabenimo procesas, pateikiami tyrimo rezultatai. Trečioje dalyje remiantis teorine ir analitine dalimis, pateikiami pasiūlymai, kurie patobulintų teikiamų paslaugų kokybę. Darbo problema: Vis daugiau žmonių įvairias prekes užsisako internetu, net neįkeldami kojos į parduotuvę ir bereikalingai negaišdami laiko. Klientai siuntų pristatymą patiki siuntų pristatymo įmonėms. Suteikiant šias kurjerio paslaugas ne visos siuntos pasiekia klientą laiku. Auga siuntų kiekiai, o darbuotojų pajėgumai mažėja, įmonėms tenka labai greitai stengtis prisitaikyti prie išaugusios paklausos, todėl reikia optimizuoti procesus. Dėl neoptimizuotų procesų galimi siuntų pristatymo vėlavimai, paslauga suteikiama nekokybiškai ir visi turimi resursai išnaudojami ne iki galo efektyviai. Darbo tikslas: Ištyrus siuntų pristatymo vėlavimo problemas ir priežastis, pateikti siuntų pristatymo proceso tobulinimo būdus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Kurjeris, paslaugų kokybė, tobulinimas. en_US
dc.title Kurjerio paslaugų kokybės tobulinimas UAB „Miesto logistika“ en_US
dc.title.alternative Improvement of Courier Service Quality in UAB „Miesto logistika“ en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra