Santrauka:
Šiame baigiamajame darbe analizuojama „TAWS“, „ATWS 3000“ bei važiuojamosios kelio dalies darbuotojų apsaugos sistemos, aptariami sistemos privalumai ir trūkumai. Analizės metu nustatyta, kad norint naudoti šias perspėjimo sistemas reikalingi paruošimo darbai, taip pat – tik viena iš sistemų perspėja darbuotoją asmeniškai. Kuriant perspėjimo sistemos prototipą, atsižvelgiama į analizuotų sistemų trūkumus. Darbe aprašoma kuriamos perspėjimo sistemos specifikacija, pagal kurią kuriamas sistemos prototipas. Aprašoma sistemos veikimo schema, sistemos algoritmas, naudojama įranga, svetainės išvaizda, suprogramuojama sistema. Sukurtam prototipui atliekami testavimo darbai. Ekonominėje dalyje aprašomos projekto projektavimo, įgyvendinimo ir įdiegto projekto palaikymo sąmatos, apskaičiuojama ekonominė nauda.
Geležinkelio ruožo perspėjimo sistema praneš darbuotojams, dirbantiems šalia bėgių, apie artėjantį traukinį, kuriai nebus reikalingi paruošimo darbai. Šią sistemą bus galima naudoti vieno kelio ruožuose.
Description:
This final work analyzes “TAWS”, “ATWS 3000” and roadway worker protection systems, the advantages and disadvantages of a suitable system. The analysis revealed that the use of these alert systems required preparatory work, also – only one of the systems warns the employee personally. When designing a prototype alert system, the shortcomings of the analyzed systems are taken into account. The paper describes the specification of the developed warning system, according to which the system prototype is developed. It describes the system operation scheme, system algorithm, equipment used, website appearance, also the system is programmed in the work. Test work is performed on the developed prototype. The economic part describes the project design, implementation and support of the implemented project, as well as calculates the economic benefits.
The section warning system will inform staff working along the tracks of an approaching train that will not require preparation work. This system is going to be used on single road sections.