Santrauka:
Baigiamajame rašto darbe analizuojamas tvarių verslo principų
taikymas viešbutyje, siekiant didinti klientų lojalumą. Šią temą verta nagrinėti dėl to, jog visuomenė
aktyviau domisi ir reiškiasi tvarumo temomis, didelė dalis verslų, siekiant pritraukti klientus, savo
reklamose vykdomą tvarią veiklą pateikia kaip vieną didžiausių privalumų, žmonės patys diegiasi
namuose įvairias išmanias technologines tvarias priemones ir kuria aplink save tvaresnį pasaulį.
Tikėtina, kad tvarią aplinką kuriantys žmonės rinksis būti lojaliais klientais tos verslo įmonės, kurioje
taip pat propaguojamos ir taikomos panašios idėjos.
Description:
The final thesis analyzes the application of
sustainable business principles in the hotel to increase customer loyalty. This topic is worth exploring
due to the fact that society is more interested in sustainability issues, many businesses present
sustainable activities in their advertisements as one of the biggest advantages in order to attract
customers, people implement various smart technological sustainable measures at home and create a
more sustainable world around them. It is likely that people who create a sustainable environment
will choose to be loyal customers of a business that also promotes and applies similar ideas.