DSpace talpykla

Viešbučio svečių pasitenkinimą lemiantys veiksniai trijų žvaigždučių viešbutyje „Sofijos rezidencija“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Raudžiūtė, Roberta
dc.date.accessioned 2021-07-28T09:23:02Z
dc.date.available 2021-07-28T09:23:02Z
dc.date.issued 2021-06-15
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4843
dc.description In today’s world, the tourism sector is growing rapidly, with people increasingly choosing to stay in another city or country. Growing tourism is also leading to competition between accommodation establishments. In order to stand out from the competition and please the hotel’s customers, it’s important to identify factors that satisfy guests and factors that don’t satisfy guests. Quality service and fulfilled expectations benefit not only the customer but also the service providers. After receiving quality service, the customers can return, become a loyal customer, tell others about the service, and thus attract new customers to the company. In order for a company to achieve the best results, it is important to know what satisfies the customer and what does not, because the company's performance directly depends on it. For these reasons, it was decided to investigate the factors determining guest satisfaction (and dissatisfaction) at the three-star hotel “Sofijos rezidencija” and to offer recommendations for strengthening guest satisfaction. The BA thesis presents the analysis of scientific and other information sources, theoretical factors of hotel guest satisfaction in the hospitality industry, guests satisfaction research and its results and recommendations for strengthening guest’s satisfaction in the three-star hotel “Sofijos rezidencija”. en_US
dc.description.abstract Šiandieniniame pasaulyje turizmo sektorius sparčiai auga, žmonės vis dažniau renkasi apsistoti kitame mieste ar šalyje. Dėl augančio turizmo kyla ir konkurencija tarp apgyvendinimo įstaigų. Norint išsiskirti iš konkurentų bei įtikti viešbučio klientams, svarbu išsiaiškinti veiksnius tenkinančius svečius ir veiksnius, kurie svečių netenkina. Kokybiška paslauga ir pateisinti lūkesčiai atneša naudos ne tik klientui, tačiau ir paslaugos teikėjams. Gavęs kokybišką paslaugą, klientas gali grįžti, tapti lojalus klientas, papasakoti apie paslaugą kitiems ir taip į įmonę pritraukti naujų klientų. Norint įmonei pasiekti geriausių rezultatų, svarbu žinoti, kas klientą tenkina, o kas ne, nes nuo to tiesiogiai priklauso įmonės veiklos rezultatai. Dėl šių priežasčių nuspręsta ištirti svečių pasitenkinimą (ir nepasitenkinimą) lemiančius veiksnius viešbutyje „Sofijos rezidencija“ bei pasiūlyti rekomendacijas svečių pasitenkinimui stiprinti. Darbe pateikiama mokslinių ir kitų informacinių šaltinių analizė, teoriniai viešbučio svečių pasitenkinimo svetingumo rinkoje veiksniai, svečių pasitenkinimo tyrimas ir jo rezultatai bei rekomendacijos svečių pasitenkinimui 3* viešbutyje „Sofijos rezidencija“ stiprinti. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Viešbutis, svečiai, pasitenkinimas, veiksniai, svetingumas en_US
dc.title Viešbučio svečių pasitenkinimą lemiantys veiksniai trijų žvaigždučių viešbutyje „Sofijos rezidencija“ en_US
dc.title.alternative Factors Determining Hotel Guests Satisfaction in the Three Star Hotel Sofijos Rezidencija en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra