dc.contributor.author |
Popaitė, Vita |
|
dc.date.accessioned |
2021-07-28T09:13:41Z |
|
dc.date.available |
2021-07-28T09:13:41Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4839 |
|
dc.description |
This paperwork analyzes what customer
engagement is and what its impact is on customer loyalty. Theoretical knowledge is applied while
doing a research at the Victoria Hotel Kaunas: customer feedback is analysed and semi-structured
interview with hotel managers is conducted. Relationship marketing has a positive impact on a variety
of specific marketing outcomes, such as repeated purchases and relationship continuity, positive
customer feedback and loyalty. |
en_US |
dc.description.abstract |
Šiame rašto darbe analizuojama kas yra klientų įtraukimas, kokia jo
įtaka kliento lojalumui. Teorinės žinios pritaikytos tyrimui viešbutyje „Victoria Hotel Kaunas“,
analizuojami klientų atsiliepimai, vykdomas pusiau struktūruotas interviu su viešbučio
vadybininkėmis. Santykių marketingas daro teigiamą įtaką įvairiems specifiniams rinkodaros
rezultatams, tokiems kaip pakartotinis prekių įsigijimas ir santykių tęstinumas, teigiami klientų
atsiliepimai ir lojalumas. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Viešbutis, klientai, lojalumas, formavimas |
en_US |
dc.title |
Klientų įtraukimu paremto lojalumo formavimas keturių žvaigždučių viešbutyje „Victoria Hotel Kaunas“ |
en_US |
dc.title.alternative |
Formation of Customer Loyalty Based Engagement in the Four Star Victoria Hotel Kaunas |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |