DSpace talpykla

Klientų įtraukimu paremto lojalumo formavimas keturių žvaigždučių viešbutyje „Victoria Hotel Kaunas“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Popaitė, Vita
dc.date.accessioned 2021-07-28T09:13:41Z
dc.date.available 2021-07-28T09:13:41Z
dc.date.issued 2021-06-15
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4839
dc.description This paperwork analyzes what customer engagement is and what its impact is on customer loyalty. Theoretical knowledge is applied while doing a research at the Victoria Hotel Kaunas: customer feedback is analysed and semi-structured interview with hotel managers is conducted. Relationship marketing has a positive impact on a variety of specific marketing outcomes, such as repeated purchases and relationship continuity, positive customer feedback and loyalty. en_US
dc.description.abstract Šiame rašto darbe analizuojama kas yra klientų įtraukimas, kokia jo įtaka kliento lojalumui. Teorinės žinios pritaikytos tyrimui viešbutyje „Victoria Hotel Kaunas“, analizuojami klientų atsiliepimai, vykdomas pusiau struktūruotas interviu su viešbučio vadybininkėmis. Santykių marketingas daro teigiamą įtaką įvairiems specifiniams rinkodaros rezultatams, tokiems kaip pakartotinis prekių įsigijimas ir santykių tęstinumas, teigiami klientų atsiliepimai ir lojalumas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Viešbutis, klientai, lojalumas, formavimas en_US
dc.title Klientų įtraukimu paremto lojalumo formavimas keturių žvaigždučių viešbutyje „Victoria Hotel Kaunas“ en_US
dc.title.alternative Formation of Customer Loyalty Based Engagement in the Four Star Victoria Hotel Kaunas en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra