DSpace talpykla

Prekių pristatymo proceso tobulinimas UAB „Never Naked“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Banaitytė, Lina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:00:34Z
dc.date.available 2021-07-26T10:00:34Z
dc.date.issued 2021-06-10
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4782
dc.description Current delivery conditions of UAB “Never Naked” do not reflect the desired result and can create a gap between customer expectations and the quality of services that are received. The ability to offer faster delivery times would allow the company to become more competitive and reduce overall work load within customer service department that is caused by long transit times and consumers dissatisfaction as well as improve public image of business by reducing negative feedbacks online. The main problem the length of delivery time reduces satisfaction of goods’ delivery process. The aim to present solutions for improving the delivery process of goods’ after evaluating the delivery process of UAB “Never Naked”. Objectives 1. Perform an analysis of the scientific literature in order to name the methods of distribution and delivery of goods and the criteria for assessing the quality of the distribution process. 2. Perform the analysis of the goods’ delivery process of UAB “Never Naked” in order to identify the disturbances and the aspects causing dissatisfaction. 3. Provide improvement solutions for UAB “Never Naked” product delivery process. en_US
dc.description.abstract UAB „Never Naked“ turimos prekių pristatymo sąlygos trukdo pasiekti norimų rezultatų bei sukuria atotrūkį tarp klientų lūkesčių bei gaunamų paslaugų kokybės. Galimybė pasiūlyti greitesnį pristatymo laiką, nei konkurentai leistų įmonei tapti konkurencingesne, sumažinti bendrą darbo krūvį klientų aptarnavimo skyriuje, kurį sukelia ilgas tranzito laikas bei pagerinti viešą įmonės įvaizdį, sumažinant neigiamą grįžtamąjį ryšį išreikštą atsiliepimais internete. Darbo problema pasitenkinimą prekių pristatymo procesu mažina ilga pristatymo trukmė. Darbo tikslas įvertinus UAB „Never Naked“ prekių pristatymo procesą pateikti prekių pristatymo tobulinimo sprendimus. Darbo uždaviniai 1.Atlikti mokslinės literatūros analizę siekiant įvardinti prekių paskirstymo ir pristatymo būdus bei paskirstymo proceso kokybės vertinimo kriterijus. 2.Atlikti UAB „Never Naked“ prekių pristatymo proceso analizę siekiant identifikuoti šio proceso trikdžius bei nepasitenkinimą sąlygojančius aspektus. 3.Pateikti UAB „Never Naked“ prekių pristatymo proceso tobulinimo sprendimus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prekių pristatymas, procesas, tobulinimas. en_US
dc.title Prekių pristatymo proceso tobulinimas UAB „Never Naked“ en_US
dc.title.alternative Improvement of Goods‘ Delivery Process in UAB „Never Naked“ en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra