Santrauka:
Baigiamajame darbe analizuojamas turizmo sezoniškumas bei pateikiamos marketingo
komplekso priemonių pritaikymo galimybės ji sumažinti Krekenavos regioniniame parke.
Analizuojant sezoniškumą darbe aptariama įvairų užsienio ir Lietuvos autorių mokslinė literatūra,
susijusi su sezoniškumu bei su juo susijusiais aspektais (priežastys, pasekmės). Turizmo
sezoniškumas apibudinamas kaip viena iš didžiausių turizmo sektoriaus problemų, siekiant tolygaus
užimtumo visais metu laikais. Tinkamai pritaikytos marketingo komplekso priemonės gali prisidėti
prie turizmo sezoniškumo mažinimo Krekenavos regioniniame parke.
Description:
The final work analyses the seasonality of tourism and presents the possibilities of applying
the measures of the marketing complex to reduce it in Krekenava Regional Park. Analysing
seasonality, the paper discusses the scientific literature of various foreign and Lithuanian authors
related to seasonality and related aspects (causes, consequences). The seasonality of tourism is
described as one of the biggest problems in the tourism sector in order to achieve equal employment
at all times. Properly adapted marketing complex measures can contribute to reducing the seasonality
of tourism in the Krekenava Regional Park.