DSpace talpykla

UAB „Abalda“ verslo plėtros galimybės vietinėje ir tarptautinėje rinkose.

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vaitkienė, Raimonda
dc.contributor.author Dargelienė, Ingrida
dc.date.accessioned 2021-07-25T12:20:19Z
dc.date.available 2021-07-25T12:20:19Z
dc.date.issued 2021-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4748
dc.description Some furniture manufacturers are engaged in the production of products immediately not only for the local but also for the international market. In this way, all the company’s internal resources are used efficiently. However, it is necessary to responsibly assess potential opportunities and threats, and this requires an analysis of the new market. en_US
dc.description.abstract Įmonių augimą ir sėkmę lemia eksporto apimtys, todėl daugelio įmonių vadovai, norėdami plėsti savo verslą, neatmeta galimybės žengti ir į tarptautinę rinką. Dalis baldų gamintojų užsiima produkcijos gaminimu iš karto ne tik vietinei, bet ir tarptautinei rinkai. Tokiu būdu efektyviai panaudojami visi įmonės vidiniai ištekliai. Tačiau būtina atsakingai įvertinti galimas galimybes ir grėsmes, o tam reikalinga išanalizuoti naują rinką. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Verslo plėtra, verslo aplinka en_US
dc.title UAB „Abalda“ verslo plėtros galimybės vietinėje ir tarptautinėje rinkose. en_US
dc.title.alternative Possibilities of Abalda UAB business growth in local and international markets. en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra