Santrauka:
2020 metais prasidėjus COVID-19 pandemijai, daugeliui įmonių teko pakeisti įprastą darbo formą ir pradėti dirbti nuotoliniu būdu. Dirbant nuotoliniu būdu dažnai tenka naudoti daug skirtingų įrankių ir programų, kas dažnai padaro darbą nepatogiu, kadangi reikalinga daug skirtingų slaptažodžių, o ir kompiuterio resursai nėra beribiai. UAB „Dreamsite“ klientas, baigiamajame darbe vadinamas užsakovu, nuotoliniam darbui naudoja Bitrix24 sistemą. Užsakovas pastebėjo, jog jų įmonės pardavimų procese darbuotojams tenka atlikti nemažai pasikartojančių darbų, kuriuos būtų galima automatizuoti.
Šio baigiamojo darbo, kuris yra užsakomasis darbas be finansinio atlygio, tikslas yra atlikti pakeitimus (automatizaciją) užsakovo Bitrix24 sistemos pardavimų procese, panaudojant Bitrix24 sistemos funkcines galimybes.
Description:
When COVID-19 pandemic started in 2020, many companies had to change their usual working format and started working remotely. While working remotely, it is common to use many different tools and programs, and that often makes working uncomfortable, because workers have toswitch between many different tools, which use a lot of computer resources.
A client of JSC “Dreamsite“ (my employer), which in this final thesis will be called “client”, uses Bitrix24 for their remote work. However, the client has noticed, that its employees have to do many repetitve tasks, which could be automated.