Santrauka:
Prekės ženklo įvaizdžio formavimo sprendimai yra ypač aktualus naujai
įkurtoms įmonėms. Naujai įkurtų prekės ženklų vienas svarbiausių tikslų – vartotojų pritraukimas, tad
nuo pat jų veiklos pradžios yra svarbu suformuoti savo įvaizdį siekiant skleisti norimą žinutę vartotojui.
Tinkamas įvaizdis yra būtina sąlyga norint pasiekti ilgalaikę ir stabilia verslo sėkmę.
Darbo problema – kokie veiksniai lemia prekės ženklo įvaizdžio formavimą naujų vartotojų
pritraukimui?
Darbo tikslas – nustatyti prekės ženklo „Life Capital“ įvaizdžio formavimą lemiančius
veiksnius naujų vartotojų pritraukimui.
Darbo objektas – prekės ženklo įvaizdžio formavimas.
Description:
Brand image building solutions are especially relevant for newly
established companies. One of the main goals of new brands is to attract consumers; therefore it is very
important to form their image in order to spread the desired message to the consumer from the very
beginning. A proper brand image is a prerequisite for long-term and stable business success.
Problem of the thesis: what factors determine the formation of the brand image to attract new
consumers?
Aim of the thesis: to define the factors determining the brand image building of “Life Capital”
in order to attract new consumers.
Object of the thesis: brand image building.