DSpace talpykla

UAB „Monodija ir ko“ komunikacijos sprendimų socialinėse medijose tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Gulbinaitė, Paulina
dc.date.accessioned 2021-07-21T10:09:06Z
dc.date.available 2021-07-21T10:09:06Z
dc.date.issued 2021-06-15
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4693
dc.description The theoretical part analyzes the concept of communication and social networks. Communication tools, social networks, types / classifications of social networks are discussed. Scholars ’understanding of what social media is is presented. The analytical part of the work presents a description of the activities of UAB Monodija ir ko, analyzes the communication tools used by the company, distinguishes and describes the main competitors, compares the communication tools used with competitors, analyzes the obtained survey results and identifies problem areas of the company. The project part of the work analyzes the identified problem areas and presents solutions to improve the problem areas. The following problem areas were singled out in the work: lack of advertising on social networks; small online sales; low number of new users; untapped advertising opportunities. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje analizuojama komunikacijos ir socialinių tinklų samprata. Aptariamos komunikacijos priemonės, socialiniai tinklai, socialinių tinklų tipai/klasifikacijos. Pateikiama mokslininkų samprata apie tai, kas yra socialinės medijos. Analitinėje darbo dalyje pateikiamas UAB „Monodija ir ko“ veiklos aprašymas, išanalizuojamos įmonės naudojamos komunikacijos priemonės, išskiriami ir aprašomi pagrindiniai konkurentai, naudojamos komunikacijos priemonės lyginamos su konkurentais, analizuojami gauti apklausos rezultatai ir identifikuojamos probleminės įmonės sritys. Projektinėje darbo dalyje analizuojamos išskirtos probleminės sritys ir pateikiami sprendimai probleminėms sritims tobulinti. Darbe buvo išskirtos šios probleminės sritys: reklamos stoka socialiniuose tinkluose; maži pardavimai internetu; mažas naujų vartotojų kiekis; neišnaudotos reklamos galimybės. Darbo problema. Neišnaudotos UAB „Monodija ir ko“ komunikacijos priemonės socialinėse medijose. Išskirta problema: kokius komunikacijos sprendimus taikyti, kad įmonė sulauktų didesnio vartotojų susidomėjimo? Darbo tikslas. Išanalizuoti įmonės naudojamas komunikacijos priemones socialiniuose tinkluose ir pasiūlyti komunikacijos priemonių tobulinimo galimybių. Work problem. UAB "Monodija ir ko" communication tools on social media were not used. The problem is: what communication solutions to use to make the company more attractive to consumers? Work objective. Analyze the communication tools used by the company in social networks and offer opportunities to improve communication tools. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Komunikacijos sprendimai, socialinės medijos, tobulinimas. en_US
dc.title UAB „Monodija ir ko“ komunikacijos sprendimų socialinėse medijose tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improving Monodija ir Ko UAB communication decisions in social media en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra