dc.contributor.author |
Česonis, Ernestas |
|
dc.date.accessioned |
2021-07-21T10:00:39Z |
|
dc.date.available |
2021-07-21T10:00:39Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4689 |
|
dc.description |
Object of the thesis. As the business expands and tries to find new customers, it is necessary
to keep in mind the existing ones, to keep them and thus form customer loyalty, otherwise there will
be no way out of place. In this case, it is necessary to examine in detail what constitutes customer
loyalty and how to increase this indicator.
Aim of the thesis. Ensuring quality service delivery requires consistent and long-term
collaboration between the consumer and the employment agency. In order to properly integrate the
employee into the labor market and keep him / her by fulfilling the projects or orders provided by the
company.
Tasks of the thesis is to after analyzing the factors determining the customer loyalty of UAB
Retiva, to prepare solutions for the formation of consumer loyalty. |
en_US |
dc.description.abstract |
Pirmoje, teorinėje dalyje,
analizuojama iš kokių veiksnių susideda vartotojų lojalumas ir kokiais būdais, bei kokiu
efektyviausiu komunikacijos kanalu gerinti šituos veiksnius. Antrojoje, atliktas tyrimas – patikrinti
UAB „Retivos“ vartotojų pasitenkinimą įdarbinimo paslaugomis. Atliekamas gautų rezultatų
įvertinimas, kuris bus svarbus trečioje dalyje – parengiami pasiūlymai tolimesnei įmonės marketingo
strategijai ir nupiešiamos gairės, kurias turėtų sekti įmonė norėdama didinti vartotojų lojalumą.
Atliekamos, preliminarios prognozės, kokių rezultatų galima tikėtis. Darbo problema. Norint užtikrinti kokybišką paslaugų suteikimą reikalingas nuoseklus ir
ilgalaikis bendradarbiavimas tarp vartotojo ir įdarbinimo agentūros. Siekiant tinkamai darbuotoją
integruoti į darbo rinką ir jį išlaikyti išpildant įmonės numatytus projektus ar užsakymus.
Darbo tikslas yra išanalizavus UAB „Retiva“ vartotojų lojalumą lemiančius veiksnius
parengti sprendimus vartotojų lojalumo formavimui. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Vartotojų lojalumas, didinimas, marketingo strategija. |
en_US |
dc.title |
UAB „Retiva“ vartotojų lojalumo didinimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Increasing customer loyalty of Retiva UAB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |