DSpace talpykla

UAB „Retiva“ vartotojų lojalumo didinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Česonis, Ernestas
dc.date.accessioned 2021-07-21T10:00:39Z
dc.date.available 2021-07-21T10:00:39Z
dc.date.issued 2021-06-15
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4689
dc.description Object of the thesis. As the business expands and tries to find new customers, it is necessary to keep in mind the existing ones, to keep them and thus form customer loyalty, otherwise there will be no way out of place. In this case, it is necessary to examine in detail what constitutes customer loyalty and how to increase this indicator. Aim of the thesis. Ensuring quality service delivery requires consistent and long-term collaboration between the consumer and the employment agency. In order to properly integrate the employee into the labor market and keep him / her by fulfilling the projects or orders provided by the company. Tasks of the thesis is to after analyzing the factors determining the customer loyalty of UAB Retiva, to prepare solutions for the formation of consumer loyalty. en_US
dc.description.abstract Pirmoje, teorinėje dalyje, analizuojama iš kokių veiksnių susideda vartotojų lojalumas ir kokiais būdais, bei kokiu efektyviausiu komunikacijos kanalu gerinti šituos veiksnius. Antrojoje, atliktas tyrimas – patikrinti UAB „Retivos“ vartotojų pasitenkinimą įdarbinimo paslaugomis. Atliekamas gautų rezultatų įvertinimas, kuris bus svarbus trečioje dalyje – parengiami pasiūlymai tolimesnei įmonės marketingo strategijai ir nupiešiamos gairės, kurias turėtų sekti įmonė norėdama didinti vartotojų lojalumą. Atliekamos, preliminarios prognozės, kokių rezultatų galima tikėtis. Darbo problema. Norint užtikrinti kokybišką paslaugų suteikimą reikalingas nuoseklus ir ilgalaikis bendradarbiavimas tarp vartotojo ir įdarbinimo agentūros. Siekiant tinkamai darbuotoją integruoti į darbo rinką ir jį išlaikyti išpildant įmonės numatytus projektus ar užsakymus. Darbo tikslas yra išanalizavus UAB „Retiva“ vartotojų lojalumą lemiančius veiksnius parengti sprendimus vartotojų lojalumo formavimui. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Vartotojų lojalumas, didinimas, marketingo strategija. en_US
dc.title UAB „Retiva“ vartotojų lojalumo didinimas en_US
dc.title.alternative Increasing customer loyalty of Retiva UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra