dc.contributor.author |
Hermanaitė, Aurėja |
|
dc.date.accessioned |
2021-07-21T09:56:41Z |
|
dc.date.available |
2021-07-21T09:56:41Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4688 |
|
dc.description |
In the theoretical part, sales concept and the significance of their increase to the company is
being analysed. Marketing communication measures analysis is provided. The practical part presents
the analysis of marketing communication tools used to increase sales of LC paslaugų centras MB,
describes the research methods, and shows the analysis of the research results. Lastly, the project part
presents the conclusions of research results and recommendations for maximizing LC paslaugų
centras MB services sales by applying marketing communication tools. Main problem – Decrease in sales of LC paslaugų centras MB services. The pandemic
situation may have contributed to this, and as no new competitors were observed in the market, prices
did not change, but some competitors activated marketing communications and the marketing
communications of the analyzed company were weak, which could lead to lower sales results.
Aim – to provide LC paslaugų centras MB with solutions towards improving marketing
communication measures for increasing company’s services sales. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje dalyje analizuojama pardavimų samprata ir jų didinimo
reikšmė įmonėje. Pateikiama marketingo komunikacijos priemonių analizė. Praktinėje dalyje
pateikiama MB „LC Paslaugų centras“ pardavimų didinimui naudojamų marketingo komunikacijos
priemonių analizė, aprašomi tyrimo metodai, pateikiama tyrimo gautų rezultatų analizė. Galiausiai
projektinėje dalyje pateikiamos tyrimo rezultatų išvados ir rekomendacijos, „LC Paslaugų centras“
paslaugų pardavimo didinimui taikant marketingo komunikacijos priemones. Darbo problema - MB „LC paslaugų centras“ paslaugų pardavimų sumažėjimas pastaruoju
laikotarpiu. Viena galima priežasčių – pandeminė situacija, tačiau ji ne vienintelė. Per analizuojamą
laikotarpį naujų konkurentų rinkoje nepastebėta, kainos ir paslaugų pasiūla taip pat praktiškai
nesikeitė, tačiau dalis konkurentų suaktyvino marketingo komunikacijos veiksmus, kai tuo tarpu MB
„LC paslaugų centras“ marketingo komunikacijos veiksmai silpnai išvystyti ir fragmentiški. Todėl
tikėtina, kad būtent tai turėjo įtakos įmonės pardavimų sumažėjimui.
Darbo tikslas – atlikus teorinių sprendimų ir įmonės situacijos analizę, pateikti MB „LC
paslaugų centras“ marketingo komunikacijos priemonių tobulinimo sprendimus įmonės paslaugų
pardavimo didinimui. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Pardavimų didinimas, marketingo komunikacijos priemonės, sprendimai. |
en_US |
dc.title |
MB „LC paslaugų centras“ pardavimų didinimas marketingo komunikacijos priemonėmis |
en_US |
dc.title.alternative |
Increasing sales of LC Paslaugų Centras MB through marketing communication means |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |