DSpace talpykla

MB „LC paslaugų centras“ pardavimų didinimas marketingo komunikacijos priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Hermanaitė, Aurėja
dc.date.accessioned 2021-07-21T09:56:41Z
dc.date.available 2021-07-21T09:56:41Z
dc.date.issued 2021-06-15
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4688
dc.description In the theoretical part, sales concept and the significance of their increase to the company is being analysed. Marketing communication measures analysis is provided. The practical part presents the analysis of marketing communication tools used to increase sales of LC paslaugų centras MB, describes the research methods, and shows the analysis of the research results. Lastly, the project part presents the conclusions of research results and recommendations for maximizing LC paslaugų centras MB services sales by applying marketing communication tools. Main problem – Decrease in sales of LC paslaugų centras MB services. The pandemic situation may have contributed to this, and as no new competitors were observed in the market, prices did not change, but some competitors activated marketing communications and the marketing communications of the analyzed company were weak, which could lead to lower sales results. Aim – to provide LC paslaugų centras MB with solutions towards improving marketing communication measures for increasing company’s services sales. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje analizuojama pardavimų samprata ir jų didinimo reikšmė įmonėje. Pateikiama marketingo komunikacijos priemonių analizė. Praktinėje dalyje pateikiama MB „LC Paslaugų centras“ pardavimų didinimui naudojamų marketingo komunikacijos priemonių analizė, aprašomi tyrimo metodai, pateikiama tyrimo gautų rezultatų analizė. Galiausiai projektinėje dalyje pateikiamos tyrimo rezultatų išvados ir rekomendacijos, „LC Paslaugų centras“ paslaugų pardavimo didinimui taikant marketingo komunikacijos priemones. Darbo problema - MB „LC paslaugų centras“ paslaugų pardavimų sumažėjimas pastaruoju laikotarpiu. Viena galima priežasčių – pandeminė situacija, tačiau ji ne vienintelė. Per analizuojamą laikotarpį naujų konkurentų rinkoje nepastebėta, kainos ir paslaugų pasiūla taip pat praktiškai nesikeitė, tačiau dalis konkurentų suaktyvino marketingo komunikacijos veiksmus, kai tuo tarpu MB „LC paslaugų centras“ marketingo komunikacijos veiksmai silpnai išvystyti ir fragmentiški. Todėl tikėtina, kad būtent tai turėjo įtakos įmonės pardavimų sumažėjimui. Darbo tikslas – atlikus teorinių sprendimų ir įmonės situacijos analizę, pateikti MB „LC paslaugų centras“ marketingo komunikacijos priemonių tobulinimo sprendimus įmonės paslaugų pardavimo didinimui. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Pardavimų didinimas, marketingo komunikacijos priemonės, sprendimai. en_US
dc.title MB „LC paslaugų centras“ pardavimų didinimas marketingo komunikacijos priemonėmis en_US
dc.title.alternative Increasing sales of LC Paslaugų Centras MB through marketing communication means en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra