DSpace talpykla

UAB ,,Serfas“ marketingo komunikacijos socialinėje žiniasklaidoje tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Alekna, Ainis
dc.date.accessioned 2021-07-21T09:54:25Z
dc.date.available 2021-07-21T09:54:25Z
dc.date.issued 2021-06-15
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4687
dc.description The first section includes discussing the marketing communication on social media. The second section provides the results of the UAB “Serfas“ marketing communication research. The third section presents the solutions on how to improve the marketing communications of UAB “Serfas“ in social media. The problem – What actions on social media would help to improve the UAB “Serfas“ marketing communication? The aim of this project is to present the solutions of improving UAB “Serfas“ marketing communication on social media, using theoretical and empirical arguments. en_US
dc.description.abstract Pirmame skyriuje aptariama marketingo komunikacija socialinėje žiniasklaidoje. Antrame skyriuje pateikiami UAB „Serfas“ marketingo komunikacijų tyrimo rezultatai. Trečiame pateikiami marketingo komunikacijų socialinėje žiniasklaidoje tobulinimo sprendimai. Darbo problema – kokie veiksmai socialinėje žiniasklaidoje padėtų tobulinti UAB „Serfas“ marketingo komunikaciją? Darbo tikslas – teoriškai išanalizavus ir empiriškai pagrindus, pateikti UAB „Serfas“ marketingo komunikacijos tobulinimo sprendimus socialinėje žiniasklaidoje en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Marketingo komunikacija, socialinė žiniasklaida, tobulinimas. en_US
dc.title UAB ,,Serfas“ marketingo komunikacijos socialinėje žiniasklaidoje tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improvement of Serfas UAB marketing communication in social media en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra