DSpace talpykla

Nacionalinės futbolo akademijos „Be1“ elektroninės parduotuvės pardavimų didinimas marketingo priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kazilas, Armandas
dc.date.accessioned 2021-07-21T08:19:07Z
dc.date.available 2021-07-21T08:19:07Z
dc.date.issued 2021-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4684
dc.description E-shop of national football academy Be1 is new in this market, an organization needs to make effective use of marketing tools to increase sales. Therefore, the paper analyzes the sources of scientific literature that effectively increase the sales of the e-shop, a questionnaire survey examines the satisfaction of the organization’s users, a plan for increasing the sales of the Be1 e-shop through marketing tools. en_US
dc.description.abstract Nacionalinės futbolo akademijos „Be1“ elektroninė parduotuvė yra nauja šioje rinkoje, organizacija norėdama padidinti elektroninės parduotuvės pardavimus turi efektyviai išnaudoti marketingo priemones didinančias pardavimus. Todėl darbe analizuojami mokslinės literatūros šaltiniai, kurie efektyviai didina elektroninės parduotuvės pardavimus, anketine apklausa tyriamas organizacijos vartotojų pasitenkinimas elektronine parduotuve, sudaromas „Be1“ elektroninės parduotuvės pardavimų didinimo planas marketingo priemonėmis. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Elektroninė parduotuvė, pardavimai, didinimas, marketingas en_US
dc.title Nacionalinės futbolo akademijos „Be1“ elektroninės parduotuvės pardavimų didinimas marketingo priemonėmis en_US
dc.title.alternative Increasing the Sales of the E-shop of the National Football Academy Be1 by Using Marketing Tools en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra