DSpace talpykla

UAB „Nersta“ krovinių gabenimo paslaugos kokybės gerinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Eiva, Pijus
dc.date.accessioned 2021-07-20T11:58:21Z
dc.date.available 2021-07-20T11:58:21Z
dc.date.issued 2021-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4664
dc.description The theoretical part discusses the concept of service quality, quality assessment models, suggestions for service quality improvement. The practical part of the work introduces the UAB ,,Nersta“ situation analysis, SWOT analysis, UAB ,,Nersta“ cargo transportation service analysis, quality research, quantitative research and results of the research. The third part of the work discusses the suggestions for UAB ,,Nersta“ cargo transportation service quality. The main problem of the (professional BA thesis). Unknown factors that leads to UAB ,,Nersta“ cargo transportation service quality and it improvements. The aim of the (BA thesis). To submit the improvement solutions for UAB ,,Nersta“ cargo transportation service quality. en_US
dc.description.abstract Pirmoje darbo dalyje yra analizuojama teorinė paslaugų kokybės samprata, jos reikšmė, kokybės vertinimo modeliai, jų svarba. Pateikiamas įvairių vadybos autorių siūlomi paslaugų kokybės gerinimo metodai. Antroje darbo dalyje analizuoja logistikos įmonė UAB ,,Nersta“. Atliekama įmonės situacijos analizė, SSGG analizė. Pateikiamos kokybinio ir kiekybinio tyrimų metodikos, bei tyrimu metu gauti rezultatai. Kokybinis tyrimo metu buvo atliekamas interviu su įmonės direktore. Kiekybinio vartotojų nuomonės tyrimo metu buvo atliekama anoniminė UAB ,,Nersta“ vartotojų apklausa. Trečioje darbo dalyje remiantis kiekybinio tyrimo metu surinkta informacija pateikiamos pagrindinės UAB ,,Nersta“ krovinių gabenimo paslaugos kokybės problemos, bei pateikiami pasiūlymai paslaugos kokybės gerinimui. Darbo problema. Norint įsitvirtinti logistikos paslaugų rinkoje, reikia užtikrinti savo aukštą teikiamų paslaugų kokybę. UAB ,,Nersta“ nėra niekada vykdžiusi paslaugų kokybės vertinimo ar gerinimo. Taigi šio darbo problema : nežinomi veiksniai lemiantys UAB ,,Nersta“ krovinių gabenimo paslaugos kokybę, bei jos gerinimo būdai. Darbo tikslas. Identifikavus veiksnius lemiančius UAB ,,Nersta“ krovinių gabenimo paslaugos kokybę, pateikti jos gerinimo sprendimus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Krovinių gabenimas, paslauga, kokybės gerinimas. en_US
dc.title UAB „Nersta“ krovinių gabenimo paslaugos kokybės gerinimas en_US
dc.title.alternative Improving the quality of freight transport services provided by Nersta UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra