DSpace talpykla

Prekės ženklo „Topo centras“ technikos prijungimo paslaugų žinomumo didinimas rėmimo priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Aleskutė, Mida
dc.date.accessioned 2021-07-20T11:56:54Z
dc.date.available 2021-07-20T11:56:54Z
dc.date.issued 2021-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4663
dc.description In the theoretical part of the work, an analysis of the scientific literature is carried out: the concept of service and the relationship with the brand is presented, the sponsorship complex is examined, the meaning and importance of notoriety for the brand is described.6 In the second, analytical part of the work, an analysis of the situation of the brand Topo centras is carried out: the characteristic of the company and the services it provides is presented, the marketing actions of the brand are examined and the sponsorship complex is detailed, the elements of the brand are presented, its communication channels and content are examined, the analysis of competitors is carried out and the results of quantitative consumer research are presented. In the third, project part of the work presenting proposals for promotion measures to increase the awareness of the technical connection services of the Topo centras brand. The main problem. Due to the low level of consumer awareness, the connection services of the equipment sold by the Topo centras brand are not widely known. Lack of information about goods or services, in such competitive times, prevents the company from achieving the set goals or indicators, reduces communication between existing and potential customers, and raises doubts about the quality of the product or service. An unknown brand or service attracts low consumer interest and they prefer what they usually see or know, which reduces the company’s competitive advantage and demand. The aim. To submit proposals for measures to support "Topo centro" technical connection services, which would increase the awareness of the services. en_US
dc.description.abstract Teorinėje darbo dalyje atliekama mokslinės literatūros analizė: pateikiama paslaugos samprata ir ryšys su prekės ženklu, nagrinėjamas rėmimo kompleksas, aprašoma žinomumo reikšmė ir svarba prekės ženklui. Antrojoje darbo dalyje yra atliekama prekės ženklo „Topo centras“ situacijos analizė: pateikiama įmonės ir jos teikiamų paslaugų charakteristika, nagrinėjami prekės ženklo marketingo veiksmai ir detalizuojamas rėmimo kompleksas, pateikiami prekės ženklo elementai, nagrinėjami jo komunikacijos kanalai ir turinys, atliekama konkurentų marketingo komunikacijų analizė ir pateikiami kiekybinio vartotojų tyrimo rezultatai. Trečiojoje, projektinėje darbo dalyje, pateikiam rėmimo priemonių pasiūlymai, skirti prekės ženklo „Topo centras“ technikos prijungimo paslaugų žinomumui didinti. Darbo problema. Dėl per mažo vartotojų informuotumo prekės ženklo „Topo centras“ parduodamos technikos prijungimo paslaugos nėra plačiai žinomos. Informacijos trūkumas apie prekes ar paslaugas, tokiais konkurencingais laikais, įmonei neleidžia pasiekti užsibrėžtų tikslų ar rodiklių, mažina komunikaciją tarp esamų ir potencialių klientų, bei verčia abejoti prekės ar paslaugos kokybe. Nežinomas prekės ženklas ar paslauga sulaukia mažo vartotojų susidomėjimo ir jie pirmenybę skiria tam, kurį dažniausiai mato ar žino, dėl šios priežasties mažėja įmonės konkurencinis pranašumas ir paklausa. Darbo tikslas. Pateikti „Topo centro“ technikos prijungimo paslaugų rėmimo priemonių pasiūlymus, kurie padidintų paslaugų žinomumą. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslaugos, žinomumo didinimas, rėmimo priemonės. en_US
dc.title Prekės ženklo „Topo centras“ technikos prijungimo paslaugų žinomumo didinimas rėmimo priemonėmis en_US
dc.title.alternative Increasing the awareness of the Topo Centras brand technical connection services by promotion measures en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra