DSpace talpykla

Prekės ženklo „Ombra“ žinomumo didinimas elektroninėje erdvėje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Grigas, Marius
dc.date.accessioned 2021-07-20T11:55:01Z
dc.date.available 2021-07-20T11:55:01Z
dc.date.issued 2021-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4662
dc.description The BA thesis analyzes the awareness of JSC „Baltijos automobilių diagnostikos sistemos“ brand Ombra in the electronic space. The theoretical part discusses the concept of brand, types of social media. The analytical part discusses the analysis of the activities of the company JSC „Baltijos automobilių diagnostikos sistemos“ the analysis of competitors' social media, the analysis of the communication of the brand Ombra on social media, the organization of the research and the results. The project part presents suggestions on how to increase the awareness of the Ombra brand in the social space. The main problem of the professional BA thesis. What online advertising tools can be used to increase the awareness of the Ombra brand? The aim of professional BA thesis. To form the internet advertising tools of the brand Ombra of JSC „Baltijos automobilių diagnostikos sistemos“ which would increase the awareness of the brand in the electronic space. en_US
dc.description.abstract Bakalauro baigiamajame darbe analizuojamas UAB „Baltijos automobilių diagnostikos sistemos“ prekės ženklo „Ombra“ žinomumas elektroninėje erdvėje. Teorinėje dalyje yra aptariama prekės ženklo samprata, socialinės medijos rūšys. Analitinėje dalyje aptariama įmonės UAB „Baltijos automobilių diagnostikos sistemos“ veiklos analizė, konkurentų socialinių medijų analizė, prekės ženklo „Ombra“ komunikacijos socialinėse medijose analizė, tyrimo organizavimas ir rezultatai. Projektinėje dalyje pateikti pasiūlymai, kaip padidinti prekės ženklo „Ombra“ žinomumą elektroninėje erdvėje. Darbo problema. Kokiomis internetinės reklamos priemonėmis padidinti prekės ženklo ,,Ombra“ žinomumą? Darbo tikslas. Suformuoti UAB "Baltijos automobilių diagnostikos sistemos" prekės ženklui „Ombra" internetines reklamos priemones, kurios padidintų prekės ženklo žinomumą elektroninėje erdvėje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prekės ženklas, žinomumas, žinomumo didinimas, elektroninė erdvė. en_US
dc.title Prekės ženklo „Ombra“ žinomumo didinimas elektroninėje erdvėje en_US
dc.title.alternative Increasing the Ombra brand awareness in the electronic space en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra