DSpace talpykla

UAB „Plastic Formo“ pardavimų didinimas taikant pardavimo skatinimo priemones

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kisielius, Gytis
dc.date.accessioned 2021-07-20T10:37:15Z
dc.date.available 2021-07-20T10:37:15Z
dc.date.issued 2021-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4659
dc.description The teaching part consists of three sections. The first chapter analyzes the theoretical aspects of sales promotion, analyzing the scientific literature, explains the importance of sales promotion, the concept and directions of sales promotion, marketing concept, stages of marketing development, reviews the marketing complex, marketing complex, sales promotion measures and their impact. The second chapter presents the characteristics of the company and its competitors, analyzes the sales promotion measures applied by Plastic Formo UAB and their impact on consumers, based on the results of the empirical research. The third chapter presents the prepared6 plan for increasing the sales of Plastic Formo UAB by applying sales promotion measures. As the performed empirical research revealed that Plastic Formo UAB does not use enough sales promotion measures, they need to be supplemented and adjusted. The aim of the work is to analyze the theoretical aspects of sales promotion opportunities, to evaluate the sales situation and opportunities of Plastic Formo UAB and to prepare a sales promotion plan for the B2C sector. en_US
dc.description.abstract Pirmajame skyriuje analizuojami pardavimo skatinimo teoriniai aspektai, analizuojant mokslinę literatūrą, aiškinama pardavimo skatinimo svarba, pardavimo skatinimo samprata ir kryptys, marketingo samprata, marketingo raidos etapai, apžvelgiamas marketingo kompleksas, rinkodaros kompleksas, nagrinėjamos pardavimo skatinimo priemonės ir analizuojamas jų poveikis. Antrajame skyriuje pristatoma įmonės charakteristika ir jos konkurentai, analizuojamos UAB „Plastic Formo“ taikomos pardavimo skatinimo priemonės ir jų poveikis4 vartotojų atžvilgiu, remiantis atlikto empirinio tyrimo rezultatais. Trečiajame darbo skyriuje pristatomas parengtas UAB „Plastic Formo“ pardavimų didinimo planas, taikant pardavimo skatinimo priemones. Kadangi atlikto empirinio tyrimo metu buvo nustatyta, kad UAB „Plastic Formo“ naudoja nepakankamai pardavimo skatinimo priemonių, todėl numatyta, kad jas reikia takyti papildomai ir koreguoti. Atliekant darbą siekiama išanalizuoti teorinius pardavimo skatinimo galimybių aspektus, įvertinti UAB „Plastic Formo“ pardavimų situaciją, galimybes ir parengti pardavimo skatinimo planą B2C sektoriui. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Pardavimų didinimas, skatinimo priemonės, marketingo kompleksas. en_US
dc.title UAB „Plastic Formo“ pardavimų didinimas taikant pardavimo skatinimo priemones en_US
dc.title.alternative Increasing the sales of Plastic Formo UAB by application of sales promotion measures en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra