dc.contributor.author |
Kisielius, Gytis |
|
dc.date.accessioned |
2021-07-20T10:37:15Z |
|
dc.date.available |
2021-07-20T10:37:15Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-08 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4659 |
|
dc.description |
The teaching part consists of three sections. The first chapter analyzes the
theoretical aspects of sales promotion, analyzing the scientific literature, explains the importance of
sales promotion, the concept and directions of sales promotion, marketing concept, stages of
marketing development, reviews the marketing complex, marketing complex, sales promotion
measures and their impact. The second chapter presents the characteristics of the company and its
competitors, analyzes the sales promotion measures applied by Plastic Formo UAB and their impact
on consumers, based on the results of the empirical research. The third chapter presents the prepared6
plan for increasing the sales of Plastic Formo UAB by applying sales promotion measures. As the
performed empirical research revealed that Plastic Formo UAB does not use enough sales promotion
measures, they need to be supplemented and adjusted. The aim of the work is to analyze the theoretical aspects of sales promotion opportunities, to
evaluate the sales situation and opportunities of Plastic Formo UAB and to prepare a sales promotion
plan for the B2C sector. |
en_US |
dc.description.abstract |
Pirmajame skyriuje analizuojami pardavimo skatinimo teoriniai
aspektai, analizuojant mokslinę literatūrą, aiškinama pardavimo skatinimo svarba, pardavimo
skatinimo samprata ir kryptys, marketingo samprata, marketingo raidos etapai, apžvelgiamas
marketingo kompleksas, rinkodaros kompleksas, nagrinėjamos pardavimo skatinimo priemonės ir
analizuojamas jų poveikis. Antrajame skyriuje pristatoma įmonės charakteristika ir jos konkurentai,
analizuojamos UAB „Plastic Formo“ taikomos pardavimo skatinimo priemonės ir jų poveikis4
vartotojų atžvilgiu, remiantis atlikto empirinio tyrimo rezultatais. Trečiajame darbo skyriuje
pristatomas parengtas UAB „Plastic Formo“ pardavimų didinimo planas, taikant pardavimo
skatinimo priemones. Kadangi atlikto empirinio tyrimo metu buvo nustatyta, kad UAB „Plastic
Formo“ naudoja nepakankamai pardavimo skatinimo priemonių, todėl numatyta, kad jas reikia takyti
papildomai ir koreguoti. Atliekant darbą siekiama išanalizuoti teorinius pardavimo skatinimo galimybių aspektus,
įvertinti UAB „Plastic Formo“ pardavimų situaciją, galimybes ir parengti pardavimo skatinimo planą
B2C sektoriui. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Pardavimų didinimas, skatinimo priemonės, marketingo kompleksas. |
en_US |
dc.title |
UAB „Plastic Formo“ pardavimų didinimas taikant pardavimo skatinimo priemones |
en_US |
dc.title.alternative |
Increasing the sales of Plastic Formo UAB by application of sales promotion measures |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |