dc.contributor.author |
Balčiūnas, Darius |
|
dc.date.accessioned |
2021-07-20T08:11:34Z |
|
dc.date.available |
2021-07-20T08:11:34Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-08 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4654 |
|
dc.description |
In the first - theoretical part of
the work, the concepts of sales increase are analyzed from the theoretical point of view, the
peculiarities of sales increase in the segment of individual consumers are discussed and marketing
support measures that help to increase the company 's sales are analyzed in detail. In the second
analytical part of the work, the analyzes of external and internal environmental factors and sales
activities of UAB Tangutas are performed, then the structure and methodological constructs of the
empirical research are defined and a detailed analysis of the research data is performed. The third part
of the project work presents the sales increase solutions of UAB Tangutas and the strategic plan for
their implementation. The problem of the work - the company UAB „Tangutas“ analyzed in the work does
not pay too much attention to sales increase solutions through support measures, therefore it is not
always possible to reach the target audience and increase turnover.
The aim of the work - Analyze the problematic sales areas of UAB Tangutas and the
possibilities of increasing sales. |
en_US |
dc.description.abstract |
Pirmojoje – teorinėje darbo dalyje
teoriniu požiūriu analizuojamos pardavimų jų didinimo koncepcijos, aptariami pardavimų didinimo
ypatumai individualių vartotojų segmente bei išsamiai nagrinėjamos rinkodaros rėmimo priemonės,
padedančios didinti įmonės pardavimus. Antrojoje analitinėje darbo dalyje atliekamos UAB
,,Tangutas‘‘ išorinės ir vidinės aplinkos veiksnių bei pardavimų veiklos analizės, tuomet apibrėžiama
empirinio tyrimo struktūra bei metodiniai konstruktai bei atliekama išsami tyrimo duomenų analizė.
Trečiojoje projektinėje darbo dalyje pateikiami UAB ,,Tangutas‘‘ pardavimų didinimo sprendimai ir
jų įgyvendinimui skirtas strateginis planas. Darbo problema - darbe analizuojama įmonė UAB ,,Tangutas‘‘ neskiria pernelyg
didelio dėmesio pardavimų didinimo sprendimams rėmimo priemonėmis, dėl to ne visada pavyksta
pasiekti tikslinę auditoriją ir didinti apyvartą.
Darbo tikslas – atskleidus problemines UAB ,,Tangutas‘‘ prekių pardavimų sritis,
pateikti sprendimų planą įmonės pardavimų didinimui rėmimo priemonėmis. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Pardavimų didinimas, sprendimai, rėmimo priemonės. |
en_US |
dc.title |
UAB „Tangutas“ pardavimų didinimo sprendimai |
en_US |
dc.title.alternative |
Strategies for increasing sales of Tangutas UAB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |