dc.contributor.author |
Skorkaitė, Aistė |
|
dc.date.accessioned |
2021-07-20T07:37:18Z |
|
dc.date.available |
2021-07-20T07:37:18Z |
|
dc.date.issued |
2021-05-08 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4651 |
|
dc.description |
The theoretical part discusses what is social media, what branches it
consists of, changes in social media, and the main tools and aspects of content marketing on social
networks. In the analytical part of the work, the company, competitors are analyzed, secondary
sources are used and the survey discusses the content marketing tools of the Citybee brand applied in
their communication, which are summarized in the same part. The last third section presents solutions
for improving the marketing tools of the communication brand Citybee. The main problem of the (professional BA thesis) – very business must keep pace with
rapidly evolving technologies in order to connect with its users. This can only be achieved by updating
your content marketing communication tools as often as possible. So the work problem can be
formulated: What content marketing communication tools should be used in Citybee brand
communication?
The aim of the (professional BA thesis) – theoretical foundations and practical
foundations to provide brand Citybee brand content marketing solutions on social networking sites. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje dalyje aptariama kas yra socialinė medijos, kokios šakos ją
sudaro, pokyčiai socialinėse medijose, bei pagrindiniai turinio marketingo socialiniuose tinkluose
priemonės bei aspektai. Analitinėje darbo dalyje analizuojama įmonė, konkurentai, remiamasi
antriniais šaltiniais bei atliekama apklausa aptariami prekės ženklo Citybee turinio marketingo
priemonės taikomos jų komunikacijoje, kurios apibendrinamos toje pačioje dalyje. Paskutinėje
trečioje dalyje pateikiamas komunikacijos prekės ženklo Citybee turinio marketingo priemonių
gerinimo sprendimai. Darbo problema. Kiekviena įmonė privalo sekti sparčiai atsinaujinančias technologijas,
kad galėtų turėti ryšį su savo vartotojais. Tai galima pasiekti tik kuo dažniau atnaujinant savo turinio
marketingo komunikacijos priemones. Tad darbo problema gali būti formuluojama: Kokias turinio
marketingo komunikacijos priemones reikėtų taikyti prekės ženklo Citybee komunikacijoje?
Darbo tikslas – teoriškai pagrindus ir praktiškai pagrindus pateikti prekės ženklo Citybee
turinio marketingo socialiniuose tinklapiuose sprendimus. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Prekės ženklas, socialiniai tinklai, komunikacija, turinio marketingas. |
en_US |
dc.title |
Prekės ženklo „Citybee“ komunikacijos socialiniuose tinkluose sprendimai turinio marketingo priemonėmis |
en_US |
dc.title.alternative |
Content marketing based Citybee brand communication decisions in social networks |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |