DSpace talpykla

Prekės ženklo „Citybee“ komunikacijos socialiniuose tinkluose sprendimai turinio marketingo priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Skorkaitė, Aistė
dc.date.accessioned 2021-07-20T07:37:18Z
dc.date.available 2021-07-20T07:37:18Z
dc.date.issued 2021-05-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4651
dc.description The theoretical part discusses what is social media, what branches it consists of, changes in social media, and the main tools and aspects of content marketing on social networks. In the analytical part of the work, the company, competitors are analyzed, secondary sources are used and the survey discusses the content marketing tools of the Citybee brand applied in their communication, which are summarized in the same part. The last third section presents solutions for improving the marketing tools of the communication brand Citybee. The main problem of the (professional BA thesis) – very business must keep pace with rapidly evolving technologies in order to connect with its users. This can only be achieved by updating your content marketing communication tools as often as possible. So the work problem can be formulated: What content marketing communication tools should be used in Citybee brand communication? The aim of the (professional BA thesis) – theoretical foundations and practical foundations to provide brand Citybee brand content marketing solutions on social networking sites. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje aptariama kas yra socialinė medijos, kokios šakos ją sudaro, pokyčiai socialinėse medijose, bei pagrindiniai turinio marketingo socialiniuose tinkluose priemonės bei aspektai. Analitinėje darbo dalyje analizuojama įmonė, konkurentai, remiamasi antriniais šaltiniais bei atliekama apklausa aptariami prekės ženklo Citybee turinio marketingo priemonės taikomos jų komunikacijoje, kurios apibendrinamos toje pačioje dalyje. Paskutinėje trečioje dalyje pateikiamas komunikacijos prekės ženklo Citybee turinio marketingo priemonių gerinimo sprendimai. Darbo problema. Kiekviena įmonė privalo sekti sparčiai atsinaujinančias technologijas, kad galėtų turėti ryšį su savo vartotojais. Tai galima pasiekti tik kuo dažniau atnaujinant savo turinio marketingo komunikacijos priemones. Tad darbo problema gali būti formuluojama: Kokias turinio marketingo komunikacijos priemones reikėtų taikyti prekės ženklo Citybee komunikacijoje? Darbo tikslas – teoriškai pagrindus ir praktiškai pagrindus pateikti prekės ženklo Citybee turinio marketingo socialiniuose tinklapiuose sprendimus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prekės ženklas, socialiniai tinklai, komunikacija, turinio marketingas. en_US
dc.title Prekės ženklo „Citybee“ komunikacijos socialiniuose tinkluose sprendimai turinio marketingo priemonėmis en_US
dc.title.alternative Content marketing based Citybee brand communication decisions in social networks en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra