DSpace talpykla

Skaitmeninės rinkodaros sprendimai vartotojų lojalumo formavimui MB „LC Paslaugų Centras“ atveju

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Stravinskaitė, Emilija
dc.date.accessioned 2021-07-19T11:03:28Z
dc.date.available 2021-07-19T11:03:28Z
dc.date.issued 2021-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4636
dc.description The theoretical part analyses consumer loyalty, the concept of digital marketing, the factors determining the application of digital marketing and digital marketing tools for the formation of consumer loyalty. The analytical part of the work presents the market situation of LC paslaugų centras MB, presents the results of quantitative and qualitative researches. The project part presents digital marketing suggestions for improving consumer loyalty formation. The main problem of the professional BA thesis – how to form consumer loyalty through digital marketing tools? The aim of the professional BA thesis – to analyse the theoretical aspects of digital marketing and to offer solutions for the formation of consumer loyalty in the case of LC paslaugų centras MB. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje analizuojama vartotojų lojalumo, skaitmeninės rinkodaros sampratos, skaitmeninės rinkodaros taikymą lemiantys veiksniai, bei skaitmeninės rinkodaros priemonės, kurios formuoja vartotojų lojalumą. Analitinėje darbo dalyje pristatoma MB „LC paslaugų centras“ situacija rinkoje, pateikiami kiekybinio ir kokybinio tyrimo rezultatai. Projektinėje dalyje yra pateikiami skaitmeninės rinkodaros siūlymai vartotojų lojalumo formavimo tobulinimui. Darbo problema – kaip formuojamas vartotojų lojalumas skaitmeninėmis rinkodaros priemonėmis? Darbo tikslas – išanalizavus teorinius skaitmeninės rinkodaros aspektus, pasiūlyti sprendimus vartotojų lojalumo formavimui MB „LC paslaugų centras“ atveju. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Skaitmeninė rinkodara, vartotojų lojalumas, priemonės. en_US
dc.title Skaitmeninės rinkodaros sprendimai vartotojų lojalumo formavimui MB „LC Paslaugų Centras“ atveju en_US
dc.title.alternative Digital marketing decisions for the formation of consumer loyalty in the case of LC Paslaugų Centras MB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra