dc.contributor.author |
Žemaitytė, Rūta |
|
dc.date.accessioned |
2021-07-16T10:47:19Z |
|
dc.date.available |
2021-07-16T10:47:19Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-16 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4599 |
|
dc.description |
The aim of the professional BA thesis. After analyzing the motivating environment in Kalvarija gymnasium, to present the possibilities of its improvement.
Objectives of the professional BA thesis:
1. To describe motivation and the motivating environment from a theoretical point of view;
2. To analyze the motivating environment in Kalvarija gymnasium;
3. To provide recommendations for the improvement of the motivating environment in Kalvarija gymnasium.
Methods of the professional BA thesis. The analysis of scientific literature and other sources of information, questionnaire, interview and SWOT analysis have been used to analyze the topic of the thesis.
The structure. The thesis consists of three parts. The theoretical part describes the motivation, the motivating environment and its importance from the point of view of various authors; it presents the means of motivation and the emerging motivation problems in educational institutions. The analytical part of the work presents the characteristics of Kalvarija gymnasium, research methodology, research results and their analysis. The project part offers suggestions for improving the motivating environment in Kalvarija gymnasium. |
en_US |
dc.description.abstract |
Darbo tikslas. Išanalizavus Kalvarijos gimnazijos motyvacinę aplinką, pateikti jos tobulinimo galimybes.
Darbo uždaviniai:
1. Apibūdinti motyvaciją ir motyvacinę aplinką teoriniu aspektu.
2. Atlikti motyvacinės aplinkos analizę Kalvarijos gimnazijoje.
3. Pateikti rekomendacijas motyvacinės aplinkos tobulinimui Kalvarijos gimnazijoje.
Darbo metodai. Analizuojant baigiamojo darbo temą, buvo naudojama mokslinės literatūros bei kitų informacijos šaltinių analizė, anketinė apklausa, interviu bei SSGG analizė.
Darbo struktūra. Profesinio bakalauro baigiamąjį darbą sudaro trys dalys. Teorinėje dalyje apibūdinama motyvacijos ir motyvacinės aplinkos samprata įvairių autorių požiūriu, jos svarba, aptariamos motyvavimo priemonės ir kylančios motyvacijos problemos švietimo įstaigose. Analitinėje darbo dalyje pateikiama Kalvarijos gimnazijos charakteristika, tyrimo metodika bei tyrimo rezultatai ir jų analizė. Projektinėje dalyje pateikiami pasiūlymai motyvacinei aplinkai gerinti Kalvarijos gimnazijoje. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Motyvacinė aplinka, jos kūrimas |
en_US |
dc.title |
Motyvacinės aplinkos kūrimas Kalvarijos gimnazijoje |
en_US |
dc.title.alternative |
Creating a Motivating Environment in Kalvarija Gymnasium |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |