DSpace talpykla

Reklamos psichologinis poveikis vyresnio amžiaus gyventojams, perkant nereceptinius vaistinius preparatus

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Baltijūtė, Armina
dc.date.accessioned 2019-01-29T09:23:21Z
dc.date.available 2019-01-29T09:23:21Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/454
dc.description.abstract Baigiamajame bakalauro darbe buvo atskleista reklamos psichologinis poveikis vyresnio amžiaus gyventojams, perkantiems nereceptinius vaistinius preparatus. Išnagrinėjus mokslinę literatūrą bei atlikus duomenų analizę buvo pateiktos išvados. Darbą sudaro įvadas, du skyriai, išvados, literatūros sąrašas ir priedai. Darbo apimtis – 32 psl. 11 bibliografinių šaltinių. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Reklama, psichologinis poveikis, vyresnio amžiaus gyventojai en_US
dc.title Reklamos psichologinis poveikis vyresnio amžiaus gyventojams, perkant nereceptinius vaistinius preparatus en_US
dc.title.alternative Psychological Impact of Advertising on Elderly People Buying Over-the-counter Medicines en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra