dc.contributor.author |
Baltijūtė, Armina |
|
dc.date.accessioned |
2019-01-29T09:23:21Z |
|
dc.date.available |
2019-01-29T09:23:21Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/454 |
|
dc.description.abstract |
Baigiamajame bakalauro darbe buvo atskleista reklamos psichologinis poveikis vyresnio amžiaus gyventojams, perkantiems nereceptinius vaistinius preparatus. Išnagrinėjus mokslinę literatūrą bei atlikus duomenų analizę buvo pateiktos išvados. Darbą sudaro įvadas, du skyriai, išvados, literatūros sąrašas ir priedai. Darbo apimtis – 32 psl. 11 bibliografinių šaltinių. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Reklama, psichologinis poveikis, vyresnio amžiaus gyventojai |
en_US |
dc.title |
Reklamos psichologinis poveikis vyresnio amžiaus gyventojams, perkant nereceptinius vaistinius preparatus |
en_US |
dc.title.alternative |
Psychological Impact of Advertising on Elderly People Buying Over-the-counter Medicines |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |