DSpace talpykla

UAB ,,Trukmė‘‘ kompaktinių plokščių pardavimų didinimas marketingo priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Meliauskas, Gytis
dc.date.accessioned 2019-01-29T09:20:46Z
dc.date.available 2019-01-29T09:20:46Z
dc.date.issued 2018-06
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/453
dc.description The revelance- Long time dominated active sales conception, which main aim was ensure the biggest company profitability, started changes of marketing conception, which aim - orientation to users needs and marketing action integration. Specially marketing measure compulsive aiming today is the most effective company sales increasing strategy. The problem- scientific insights shows that every company have her owns marketing tools which are selected by company external and inside environment factors. So in this thesis the main raised problem: Which marketing tools the most dominate UAB ,,Trukmė‘‘ compact boards sales increasing? The aim- to identify UAB ,,Trukmė‘‘ compact boards sales increase affecting marketing tools. The methods- analyzing scientific literature, sythesis and conclusion; questionnaire survey, research data statistics, descriptive and graphic analyze, sales increase forecast. The structure- this work consist of three parts: theoretical, where is discussing about marketing theoretical ascpects of sales; analytical, where is describing UAB "Trukmė" work, methodology of investigation and UAB "Trukmė" results of customers survey and practical where is offers how to increase compact laminates sales using effective marketing tools. The results. Theoretically explain the importance of marketing measures to the sales process. Establishe UAB ,,Trukmė‘‘ compact laminates sales increasing by them users attitude. Practical suggestions for increasing the sales of compact laminates in UAB "Trukmė" by choosing the most effective marketing measures. UAB "Trukmė" recommend bigger attention to these marketing measures: the company and her products popularing, giving for customers more information about product uniqueness, utility for users and etc.; goods pack creating, to make sure for clients to not pay for bonus services, if they get as much as need compact laminates, kurie padėtų pasiekti skirtingus vartotojų segmentus. Which would help to reach differrent users segment. Final thesis structure is 57 pages, 8 sheets, 19 pictures, 56 literature and information source, 4 facings. en
dc.description.abstract Darbo problema. Mokslinės įžvalgos rodo, jog kiekvienai įmonei veiksmingos yra skirtingos marketingo priemonės, kurias ji turi pasirikti atsižvelgdama į savo įmonės išorinės bei vidinės aplinkos veiksnius. Todėl šiame darbe keliamas probleminis klausimas: Kokios marketingo komplekso priemonės labiausiai įtakoja UAB „Trukmė“ kompaktinių plokščių pardavimo didinimą? Darbo tikslas – nustatyti UAB „Trukmė“ kompaktinių plokščių pardavimo didinimą įtakojančias marketingo priemones. Darbo metodai: mokslinės literatūros šaltinių analizė, sintezė bei apibendrinimas; anketinė apklausa; tyrimo duomenų statistinė, aprašomoji bei grafinė analizė; pardavimo didinimo prognozė. Darbo struktūra. Darbą sudaro trys dalys: teorinė, kurioje aptariami pradavimų marketingo teoriniai aspektai; analitinė, kurioje aprašoma UAB „Trukmė“ veikla, pateikiama tyrimo metodika bei UAB „Trukmė“ klientų apklausos rezultatai ir praktinė, kurioje pateikiami pasiūlymai, kaip padidinti kompaktinių plokščių pardavimus, pasirenkant efektyviausias marketingo priemones. Darbo rezultatai. Teoriškai paaiškinti marketingo priemonių reikšmė pardavimo procesui. Nustatytos UAB „Trukmė“ kompaktinių plokščių pardavimą didinančias marketingo priemonės vartotojų požiūrius. Pateikti praktiniai pasiūlymai UAB „Trukmė“ kompaktinių plokščių pardavimo didinimui, pasirenkant veiksmingiausias marketingo priemones. UAB „Trukmė“ rekomenduojama didesnį dėmesį skirti šioms marketingo priemonėms: pačios įmonės ir jos produkcijos populiarinimui, suteikiant kuo daugiau informacijos vartotojams apie save beis savo prekės išskirtinumą, naudą vartotojui ir pan.; su preke susijusių paslaugų paketo sukūrimui, užtikrinant klientams galimybes nemokėti už papildomas paslaugas, jei jie įsigys tam tikrą kiekį kompaktinių plokščių bei kompaktinių plokščių reklamavimui kiek galima įvairesniais būdais, kurie padėtų pasiekti skirtingus vartotojų segmentus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Marketingas, marketingo kompleksai, marketingo elementai, pardavimų procesas, pardavimų planavimas en_US
dc.title UAB ,,Trukmė‘‘ kompaktinių plokščių pardavimų didinimas marketingo priemonėmis en_US
dc.title.alternative Sales Enhancement of Compact Board of UAB TRUKMĖ through Marketing Tools Final thesis en
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra