dc.contributor.author |
Murauskaitė, Karolina |
|
dc.date.accessioned |
2021-07-14T08:49:44Z |
|
dc.date.available |
2021-07-14T08:49:44Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4536 |
|
dc.description |
The main problem of the professional BA thesis. What complicates and what improves the organization of services in UAB ,,Kauno arena“?
The aim of the professional BA thesis. After analyzing the theoretical aspects of the company's service quality, to evaluate the quality of organization of services provided by UAB ,,Kauno arena“ (Žalgirio arena) and present measures that can facilitate the organization of services.
Objectives of the professional BA thesis.
1. to explain the organization of services from a theoretical perspective.
2. to analyze the organization of services offered by UAB ,,Kauno arena“ (Žalgiris arena).
3. based on the results of the research, to improve the organization of services by means of proposals.
Methods of professional BA thesis. Analysis and synthesis of scientific literature and other sources of information, questionnaire survey, structured interview.
The structure. The theoretical part discusses the different approaches and interpretations of the concepts provided by the scholars who analyzed the quality of service organization. In the analytical part, an empirical research is performed and the results obtained during the study are summarized. In the practical part, recommendations are provided for the improvement of service organization of services in UAB ,,Kauno arena“ (Žalgiris arena). |
en_US |
dc.description.abstract |
Darbo tikslas. Išanalizavus įmonės paslaugų kokybės teorinius aspektus, įvertinti UAB „Kauno arena“ (Žalgirio arena) suteikiamų paslaugų organizavimo kokybę bei pateikti priemones, kurios gali palengvinti paslaugų organizavimą.
Darbo uždaviniai.
1. Paaiškinti paslaugų organizavimą teoriniu aspektu.
2. Išanalizuoti UAB „Kauno arena“ (Žalgirio arena) siūlomų paslaugų organizavimą.
3. Remiantis gautais tyrimo rezultatais pasiūlyti priemones gerinti paslaugų organizavimą.
Darbo metodai. Mokslinės literatūros ir kitų informacijos šaltinių analizė ir sintezė, anketinė apklausa, struktūruotas interviu.
Darbo struktūra. Teorinėje dalyje aptariami skirtingi autorių, nagrinėjusių paslaugų organizavimo kokybę, požiūriai, sąvokų interpretavimas. Analitinėje dalyje atliekamas empirinis tyrimas ir apibendrinami tyrimo metu gauti rezultatai. Praktinėje dalyje, pateikiamos sudarytos rekomendacijos paslaugų organizavimo gerinimui UAB „Kauno arena“ (Žalgirio arena). |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Paslaugų organizavimas, gerinimas |
en_US |
dc.title |
Paslaugų organizavimo gerinimas UAB ,,Kauno arena“ |
en_US |
dc.title.alternative |
Service Organisation Improvement in UAB ,,Kauno arena“ |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |